سوالات متداول
  • برنامه ریزی برای تولید 4 میلیون تن چغندر پاییزه/ رکورد بی سابقه 1.6 میلیون تنی تولید شکر در 120 سال اخیر
  • بنگاه های اقتصادی فعال بخش کشاورزی نسبت به پذیرش کارورز اقدام می نمایند
  • اولین نشست اعضای مدیریت امور تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار گردید
  • طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی بخش کشاورزی ابلاغ گردید.
  • اجرای طرح نخلستان رهاورد اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر
  • احتمال بروز تنش در محصولات کشاورزی استان بوشهر به دلیل افزایش دما و رطوبت
  • طرح پهنه بندی عرصه های تولیدی استان بوشهر با 116 پهنه در حال اجراست
  • وزیر جهاد کشاورزی دستاوردهای بخش کشاورزی ایران را در چهلمین کنفرانس فائو تشریح می کند.
  • 28 سایت جامع الگویی تولیدی طی سه سال اخیر در بخش کشاورزی استان بوشهر ایجاد شده است.
  • دومین جلسه کارگروه تولید و اشتغال سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار شد.
  • وظایف پرسنل معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

    مدريت امور اداري رفاه و پشتيباني

     1-     انجام اقدامات لازم جهت جذب وتامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی استان در چارچوب مجوزهای مربوطه با هماهنگی گروه نوسازی وتحول اداری.

    2-    انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان استان شامل ،ترفیعات،تغییرات طرح مسیر ارتقاء شغلی ،نقل وانتقال،مرخصی ..... در چارچوب ضوابط ومقررات مربوطه.

    3-    جمع آوری ،طبق بندی ،تجزیه وتحلیل آمار واطلاعات پرسنلی کلیه کارکنان شاغل.

    4-    انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دوره ای کارکنان سازمان وجمع بندی نتایج مربوطه و ارائه گرارشهای مرتبط به مراجع ذیربط.

    5-    دریافت ،ثبت ورهگیری تفکیک وتوزیع کلیه مکاتبات مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان.

    6-    ماشین نویشی کلیه مکاتبات اداری عادی ومحرمانه حسب ارجاع واحدهای مختلف.

    7-انجام اقدامات لازم بمنظور تامین،تجهیز،نگهداری ،تعمیر واجاره ساختمانها ،تاسیسات وابنیه سازمان جهادکشاورزی استان درجهت بهبود فضاهای اداری.

    8- انجام اقدامات لازم در خصوص تامین ، تجهیز ،نصب و بهره برداری از ماشین آلات وتجهیزات مورد نیاز سازمان وپیگیری امور مربوطه.

    9-نظارت بر اداره انبارها و سازه های نگهداری اقلام وتجهیزات عمومی مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان وسایر واحدهای تابعه و وابسته .

    10-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تامین وارائه خدمات نقلیه وترابری مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی وپیگیری کلیه امور مربوط به خدمات خودرویی.

    11-اقدام در جهت نظافت وتامین بهداشت عمومی اماکن تحت پوشش.

    12-انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان وبرگزاری جلسات ،سمینارها،مراسم وغیره.

    13-انجام اقدامات مربوط به فروش و واگذاری اموال مازاد متعلق به سازمان،تنظیم اسناد ومدارک مزایده ومناقصات ،امور مربوط به کمیسیون معاملات وتشریفات مربوطه.

    14- انجام اقدامات لازم بمنظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان سازمان استان شامل( سهمیه های سفر های زیارتی، امکانات رقامتی وکمک های غیر نقدی و ....) وتوزیع آنها بر اساس ضوابط ومقررات مربوطه.

    15-نظارت بر امور تعاونی های کارکنان شامل(تعاونی مسکن،تعاونی مصرف ......) وانجام اقدامات لازم بمنظور تقویت وپشتیبانی آنان.

    16-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تجهیز،ساماندهی وتقویت خوابگاه ها واماکن اقامتی سازمان استان.

    17-برنامه ریزی وارائه خدمات مشاوره ،بهداشت حرفه ای ،مددکاری و ... به کارکنان ،بازنشستگان، از کار افتادگان وسایر کارکنان سازمان.

    18- برنامه ریزی واجرای برنامه های تربیت بدنی شامل(آموزش،اردوهای ورزشی، مسابقات و ...)

    19-انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بیمه درمانی کارکنان سازمان وپیگیری خدمات مربوطه از طریق نهادهای درمانی و توانبخشی.

     

    مديريت امور مالي

    1- تنظیم حساب اعتبارات وتوزیع آنها براساس بودجه مصوب واحدها وسایر منابع طبق مقررات مربوطه ونظارت برمصرف آنها در چارچوب قانون.

    2- تنظیم ونگهداری دفاتر حساب اعتبارات وتعهدات سازمان جهادکشاورزی استان وتلاش در جهت تامین آنها در موعد مقرر.

    3- انجام اقدامات لازم درخصوص تامین وپرداخت کلیه هزینه های سازمان جهاداستان و واحدهای تابعه آن پس از طی مراحل طبق ضوابط ومقررات مربوطه.

    4- رسیدگی وبازبینی اسناد هزینه ها وسایر فعالیتهای مالی انجام شده وتطبیق آنها با ضوابط ومقررات مربوطه .

    5- تهیه وتنظیم صورت تفریغ بودجه سازمان درپایان سال مالی جهت ارسال به مراجع ذیربط.

    6- تهیه وتنظیم لیست حقوق کارکنان وانجام اقدامات لازم بمنظور پرداخت حقوق ومزایای مربوطه.

    7- نگهداری حساب اموال سازمان جهاد استان در چارچوب آئین نامه های مربوطه.

     

    اداره امور حقوقي

    1- ارائه مشاوره حقوقی به کلیه واحدهای تابعه و وابسته سازمان از طریق انتخاب وکلا،تنظیم دعاوی و دادخواست و سایر امور حمایتی حقوقی .

    2-برقراری ارتباط با مراجع قضائی استان وکشور بمنظور رفع مشکلات و پاسخگویی به مکاتبات و دعاوی مطروحه علیه سازمان.

    3-بررسی و اظهار نظر حقوقی در زمینه کلیه قراردادها،پروتکل ها و موافقت نامه های سازمان با اشخاص حقیقی وحقوقی و ارائه طریق در خصوص نحوه تنظیم،رسیدگی وحل وفصل اختلافات ودعاوی مربوطه.

    4-انجام اقدامات لازم جهت پیگیری وپیگرد حقوقی وقضایی پیمانکاران وصاحبان متخلف پروانه ها و مجوزهای طرف قرارداد با سازمان حسب اعلام واحدهای متولی پیمانها،پروانه ها ومجوزها.

    5-ارائه مشاوره وخدمات حقوقی به کارکنان سازمان.

     

    اداره امور ايثارگران

    1- انجام و نظارت بر كليه امور مربوط به ايثارگران

    2- صدور گواهي جبهه

    3- انجام امور مربوط به كسري خدمت و معافيت فرزندان ايثارگران

     

    اداره امور قراردادها و پيمانها

    1- انجام و نظارت بر کلیه امور مربوط به قراردادها و پیمانها

    2- كنترل اسناد مناقصه و تنظيم اسناد دعوت نامه هاي شركت در مناقصه مطابق با قانون

     

     گروه نوسازي و تحول اداري

    1-     انجام بررسیهای لازم به منظور بهینه سازی ساختار،ترکیب وتوزیع نیروی انسانی وارائه پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وکمیسیون تحول اداری سازمان.

    2-    انجام اقدامات لازم درخصوص استقرار مدیریت فرآیندها ورفع نارسائیها ومشکلات مربوط به تجزیه وتحلیل سیستم ها وفرآیندهای انجام کار در سطح سازمان.

    3-    برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم در جهت تامین و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان سازمان در چارچوب سر فصل های تعیین شده.

    4-    انجام اقدامات لازم درجهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان وارائه الگوهای مناسب مدیریت کیفیت برای واحدهای مختلف.

    5-    برنامه ریزی،نظارت و راهبری طرح تکریم مردم وجلب رضایت ارباب رجوع در سطح سازمان.

    6-    انجام امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان وارائه برنامه جامع تحول اداری بر مبنای پیشنهادی دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری وبرآورد وپیشنهادبودجه واعتبارات لازم.

    7-    انجام مطالعات و بررسیهای لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری (موضوع تصویبنامه شماره 22910/ت   8070 مورخ 2/3/79 هیات محترم وزیران) در سطح سازمان و ارزیابی مستمر چگونگی وعملکرد چرخه وارائه راه حلهای اصلاحی.

     

    اداره دبیرخانه

    1- دریافت نامه وتوزیع از طریق کارتابل

    2- ثبت نامه های وارده

    3- تایپ نامه های صادره

    4- ثبت نامه های وارده از طریق فاکس

    5- توزیع نامه های پستی در خارج از سازمان

     

    سایر خبرها
  • کارگاه آموزشی - ترویجی آشنایی با گیاهان دارویی در شهرستان عسلویه برگزار گردید.
  • خرمای کبکاب و زاهدی استان بوشهر ثبت نشان ملی جغرافیایی شدند
  • کارگاه آموزشی تغذیه نخیلات در شهرستان دشتستان برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جلوگیری از تغییر کاربری اراضی در شهرستان عسلویه برگزار شد
  • 20هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان به آبیاری نوین تحت فشار مجهز شد
  • به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 24 پروژه بخش کشاورزی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد
  • پروژه ملی تربیت مدیران آینده وارد فاز اجرایی و عملیاتی گردید
  • ترکیب White wash ( روآتکس ) تحت عنوان سم ارگانیک غیرمجاز است
  • کارگاه آموزشی پرورش مرغ بومی در شهرستان عسلویه برگزار شد
  • صرفه جویی 102 میلیون متر مکعب آب کشاورزی با اجرای عملیات آب و خاک در تیر ماه سال 96
  • کارگاه آموزشی بیماری های مرغ بومی در شهرستان بوشهر برگزار شد
  • آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی بخش کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات رونق تولید
  • زمینه فعالیت زنان روستایی در شهرستان گناوه افزایش می یابد
  • 700 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان به زیر کشت کنجد رفت
  • هواشناسی


    خدمات قابل ارائه توسط مراکز جهاد کشاورزی
    توصیه های کشاورزی
    وضعیت آب و هوا
    مرجع رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات ، شکایات مراجعه کنندگان
    آمار بازدید
    افراد آنلاین: 1
    بازدیدکنندگان امروز: 2453
    بازدیدکنندگان دیروز: 2729
    بازدید کل: 494604
    آخرین بروزرسانی: 1396/6/31 12:29:59