وظایف پرسنل معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
معاون توسعه مديريت و منابع
1- راهبري،اجرا و نظارت بر برنامه هاي مربوط به تحول و نو سازي اداري در سازمان در چارچوب سيستم هاي مصوب
2- تعيين سياستها و خط مشي هاي مربوط به نحوه سازماندهي ساختار تشكيلاتي،بهبود فرايندها و روشهاي انجام كار،جذب ونگهداري و بهسازي نيروي انساني در سازمان در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
3-برنامه ريزي و نظارت جهت برآورد و تامين نيازهاي آموزشي كاركنان
4- انجام اقدامات مربوط به تنظيم،نگهداري و رسيدگي به حسابها در سازمان
5- نظارت بر توزيع و هزينه كرد اعتبارات هزينه اي بين واحدهاي مختلف بر اساس بودجه مصوب سازمان
6- برنامه ريزي و اتخاذ تدابير لازم به منظور اداره و بهبود وضعيت رفاهي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي آن
7- انجام اقدامات لازم در جهت استيفاء و حل و فصل مسائل و منافع حقوقي سازمان از طريق طرح ،تعقيب و دفاع از دعاوي سازمان
8-نظارت بر كليه مناقصه ها و مزايده ها و معاملات سازمان
* مسئول دفتر
1- هماهنگي و تعيين وقت جهت ملاقات و مذاكرات با معاونت
2- انجام امور مربوط به مكاتبات و نامه هاي وارده و صادره حوزه معاونت
3-راهنمايي ارباب رجوعان در خصوص مسائل و مشكلات آنان
4- تنظيم ماموريت،مرخصي و گزارش كار حوزه معاونت
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مدير امور اداري
1- انجام اقدامات لازم جهت جذب وتامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی استان در چارچوب مجوزهای مربوطه با هماهنگی گروه نوسازی وتحول اداری.
2- انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان استان شامل ،ترفیعات،تغییرات طرح مسیر ارتقاء شغلی ،نقل وانتقال،مرخصی ..... در چارچوب ضوابط ومقررات مربوطه.
3- جمع آوری ،طبق بندی ،تجزیه وتحلیل آمار واطلاعات پرسنلی کلیه کارکنان شاغل.
4- انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دوره ای کارکنان سازمان وجمع بندی نتایج مربوطه و ارائه گرارشهای مرتبط به مراجع ذیربط.
5- دریافت ،ثبت ورهگیری تفکیک وتوزیع کلیه مکاتبات مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان.
6- ماشین نویشی کلیه مکاتبات اداری عادی ومحرمانه حسب ارجاع واحدهای مختلف.
*رئیس اداره امور شاغلین
1-انجام اقدامات لازم جهت جذب و تامین نیروی انسانی
2-نظارت بر انجام امور مربوط به ارتقاء و انتصاب
3-نظارت بر صدور احکام کارگزینی
4-نظارت بر انجام امور مرخصی و ماموریت پرسنل
5-طبقه بندی و تجزیه تحلیل آمار و اطلاعات پرسنل
6-پاسخ به شکوائیات در خصوص مسائل و مشکلات پرسنل
7-نظارت بر انجام امور مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری
8- نظارت بر انجام گزارش حضور و غیاب پرسنل
9-نظارت بر امور گزارش کارکرد و حقوق پرسنل
10-نظارت بر اجرای بخشنامه های حقوقی ، اداری و پرسنل
*کارشناس امور اداری
1-تشکیل پرونده جهت جذب مشمولین
2-معرفی مشمولین به گزینش سازمان و ادارات تابعه
3-صدور احکام مشمولین
4-پیگیری تغییر وضعیت نیروهای شرکتی
5-پیگیری امور مربوط به جذب نیرو و کارورزان
6- انجام سایر امور محوله
*کارشناس مسئول ارزشيابي كاركنان
1-صدور احکام پرسنل رسمی ، پیمانی ، قراردادی و سربازان
2-صدور احکام پرداخت کمک هزینه ازدواج – فوتی ( مربوط به کارکنان شاغل و بازنشسته و مشمول )
3-تهیه لیست حق لباس کارکنان و ارسال به امور مالی
4-تهیه آمار
5-تکمیل اطلاعات مربوط به مدیران
6-معرفی پرسنل به بانک کشاورزی جهت عضویت در صندوق حساب پس انداز کارکنان دولت
7-تشکیل پرونده و پیگیری امور مربوط به پرسنل سازمان جهت تغییر وضعیت
*رئیس اداره امور بازنشستگان و موظفين
1- شرکت در جلسات صندوق بازنشستگی وزارت جهاد کشاورزی و بازنشستگی کشوری
2- بررسی پرونده بازنشستگان و صدور حکم بازنشستگی و پیگیری تا برقراری حقوق
3- پیگیری قرارداد بیمه مکمل درمان بیمه عمر و حوادث بازنشستگان و جانبازان بازنشسته
4- پیگیری نقل و انتقال حق بازنشستگی کارکنان شاغل
5- پیگیری مسائل مربوط به تغییر صندوق همکاران شاغل
6- درخواست وام به بازنشستگان و موظفین از طریق صندوق بازنشستگی وزارت متبوع
7- پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان و موظفین و انعکاس آن به مسئولین سازمان
8- پیگیری ارسال حق بازنشستگی به صندوق بازنشستگی و ارسال لیست اسامی مربوطه به صورت ماهانه
*کارشناس مسئول امور بارنشستگان
1-تشکیل پرونده بازنشستگان و ثبت کامپیوتری و صدور حکم
2-تنظیم اسناد هزینه بازنشستگان و پیگیری آن
3-تهيه گزارش بازنشستگی
4-سازماندهی بایگانی بازنشستگان کشوری و صندوق معذوریت
5-پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان از جمله صدور کارت بیمه تکمیلی – پاداش معوقه بازنشستگان کشوری و غیره
6-صدور گواهی و پیگیری درخواست های وام معذوریت بازنشستگان
7-ثبت و تهیه گزارش سوابق بیمه بازنشستگان
*کارشناس مسئول امور شاغلين
1-انجام مطالعات در خصوص تشکیلات سازمانی
2-صدور احکام کارگزینی شاغلین رسمی ، پیمانی و قراردادی
3-صدور کلیه احکام کارگزینی از نظر انتصاب – ارتقاء طبقه – ارتقاء رتبه – انتقالی – مامور به خدمت – مرخصی بدون حقوق
4-بررسی کلیه احکام بازنشستگان و موظفین و مشمولین
5-تهیه لیست های آماری پرسنل سازمان
6-تهیه لیست حق لباس پرسنل واجد شرایط و محاسبه سقف ریالی
7-بررسی آئین نامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره از وزارتخانه متبوع و اجراي آنان
8-پیگیری در خصوص تغییر وضعیت نیروها
9-محاسبه سقف ریالی و صدور احکام پاداش پایان خدمت و مرخصی استحقاقی استفاده نشده پرسنل بازنشسته و شاغل
*مدیر امور رفاه و پشتیبانی
7-انجام اقدامات لازم بمنظور تامین،تجهیز،نگهداری ،تعمیر واجاره ساختمانها ،تاسیسات وابنیه سازمان جهادکشاورزی استان درجهت بهبود فضاهای اداری.
8- انجام اقدامات لازم در خصوص تامین ، تجهیز ،نصب و بهره برداری از ماشین آلات وتجهیزات مورد نیاز سازمان وپیگیری امور مربوطه.
9-نظارت بر اداره انبارها و سازه های نگهداری اقلام وتجهیزات عمومی مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان وسایر واحدهای تابعه و وابسته .
10-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تامین وارائه خدمات نقلیه وترابری مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی وپیگیری کلیه امور مربوط به خدمات خودرویی.
11-اقدام در جهت نظافت وتامین بهداشت عمومی اماکن تحت پوشش.
12-انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان وبرگزاری جلسات ،سمینارها،مراسم وغیره.
13-انجام اقدامات مربوط به فروش و واگذاری اموال مازاد متعلق به سازمان،تنظیم اسناد ومدارک مزایده ومناقصات ،امور مربوط به کمیسیون معاملات وتشریفات مربوطه.
14- انجام اقدامات لازم بمنظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان سازمان استان شامل( سهمیه های سفر های زیارتی، امکانات رقامتی وکمک های غیر نقدی و ....) وتوزیع آنها بر اساس ضوابط ومقررات مربوطه.
15-نظارت بر امور تعاونی های کارکنان شامل(تعاونی مسکن،تعاونی مصرف ......) وانجام اقدامات لازم بمنظور تقویت وپشتیبانی آنان.
16-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تجهیز،ساماندهی وتقویت خوابگاه ها واماکن اقامتی سازمان استان.
17-برنامه ریزی وارائه خدمات مشاوره ،بهداشت حرفه ای ،مددکاری و ... به کارکنان ،بازنشستگان، از کار افتادگان وسایر کارکنان سازمان.
18- برنامه ریزی واجرای برنامه های تربیت بدنی شامل(آموزش،اردوهای ورزشی، مسابقات و ...)
19-انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بیمه درمانی کارکنان سازمان وپیگیری خدمات مربوطه از طریق نهادهای درمانی و توانبخشی.
*كارشناس بيمه
1- پيگيري و عقد قرارداد با بيمه ها
2- ارائه خدمات بيمه تكميلي،بيمه عمر و حوادث به پرسنل
3-پيگيري امور مربوط به بيمه خدمات درماني پرسنل
4- پيگيري امور مربوط به بيمه آتش سوزي منزل،امور مربوط به صدور دفترچه بيمه مشمولين
5-نماينده سازمان در كارگروه اداره كار و امور اجتماعي
6-هماهنگي و ارتباط مستمر با متصديان امور بيمه در شهرستانها
7-تهيه بانك اطلاعات بيمه اي به كمك نرم افزارهاي مربوطه
*رئيس اداره ساختمان و خدمات عمومي
1- بازديد از كليه ساختمانهاي اداري
2- رسيدگي به نواقص فني تاسيسات و امور خدماتي ساختمانها
3-برنامه ريزي در خصوص اسكان مامورين اعزامي به استان
4- برنامه ريزي جهت برگزاري همايش ها وجلسات در سازمان
5-هماهنگي و تامين نيروي خدماتي جهت مراسمات در سازمان
6-تهيه و صدور فرم غذاي مامورين اعزامي و فرم بليط هواپيما
7-هماهنگي با شركت طرف قرارداد نيروهاي شركتي و تهيه و تنظيم گزارش كار اين نيروها در سازمان
8-نظارت بر تنظيم اسناد و حواله هاي خريد،اسناد تلفن،برق ،غذاو...
*كارشناس امور رفاهي
1- پيگيري و انجام امور مربوط به جذب اعتبارات بانكي و توزيع شهرستاني اعتبارات
2- نظارت بر فعاليت تعاونيهاي پرسنل سازمان
3-نظارت بر امور بيمه پرسنل(درمان-حوادث و ساير بيمه ها)
4- انجام امور مربوط به منازل سازماني
5-نظارت و برنامه ريزي امور ورزش سازمان
6-شركت در جلسات و كميسيونهاي مربوط به رفاه پرسنل
7-ارائه پيشنهادات پرداختهاي رفاهي پرسنل
*كارشناس مسئول امور ساختمان
1- مسئول نگهداري و تعميرات ساختمانهاي كل سازمان
2- جمع آوري آمار جهت تعميرات ساختمانها و تاسيسات
3-تهيه و به روز كردن بانك اطلاعات مربوط به ساختمانها
4- نظارت بر تعميرات و ساخت و سازهاي ساختمانهاي اداري
5-شركت در جلسات مربوط
6-پيگيري ونظارت بر تعميرات منازل سازماني
7-نماينده سازمان در كميسيون ماده 5 مسكن وشهر سازي
8-تهيه و آماده سازي اسناد مناقصه جهت انتخاب پيمانكار وارسال به كميسيون معاملات
*كارشناس مسئول امور تاسيسات
1- نظارت بر امر بهره برداري از تاسيسات ساختمان مركز مكانيزه
2- نظارت بر انجام امور فني نگهداري تاسيسات از قبيل آب ،برق،و...
3-نظارت بر تهيه قطعات يدكي و نصب و تعمير موتور پمپ ها و ساير دستگاههاي حرارتي سازمان
4- تهيه و تنظيم برنامه هاي آموزشي و برنامه هاي تعمير و نگهداري دستگاههاي حرارتي
5-نظارت بر حسن انجام وظايف تكنسين ها
6-نظارت بر اجراي صحيح مقررات ايمني و حفاظتي
*كارشناس امور اداري
1- كارپردازي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني
2- كارپردازي مديريت امور اداري،رفاه و پشتيباني
3- پيگيري كارپردازي مراكز جهاد كشاورزي شهرستانها
4- كارپردازي حوزه رياست
5- كارپردازي مديريت حراست
*كار پرداز
1- انجام امور مربوط به خريد اقلام مصرفي مورد نياز
2- تنظيم سند وحواله خريد لوازم
3-تنظيم سند تلفن ،آب ،برق،غذا ،بليط هواپيما و...
4- پيگيري نامه هاي اداري قبوض آب و برق و تلفن
*كارشناس مسئول امور رفاهي
1-پیگیری امور واگذاری منازل سازمانی
2- پیگیری اعطای تسهیلات بانکی و صدور معرفی نامه به همکاران
3- پیگیری و برنامه ریزی برگزاری جلسات امور رفاهی ، کميته
ورزش و...
4 - برنامه ریزی و نظارت بر زائرسرای سازمان ( مشهد مقدس)
5- پیگیری و برنامه ریزی امور رفاهی متفرقه پرسنل سازمان
*تكنسين مسئول مخابرات
1- نصب سيستمهاي مخابراتي ديجيتال و آنالوگ ،تعمير و نگهداري آنها
2- برنامه ريزي نرم افزاري و سخت افزاري سيستمهاي مخابراتي
3-نظارت مداوم بر كار دستگاهاي مركزي تلفن و خطوط تلفني و گزارش وانجام تعميرات
4- پيگيري مكاتبات جهت جابجايي،رفع خرابي و سرويس دهي خطوط داخلي وشهري
5-سفارش خريد لوازم وقطعات مورد نياز مركز مخابرات سازمان
6-سركشي به شهرستانها و انجام امور مورد نياز و سفارش سيستمها واقلام و خطوط مورد نياز
*رئيس اداره رفاه و تربيت بدني
1-برنامه ریزی امور رفاهی پرسنل سازمان
2- برنامه ریزی و انتخاب شرکت های بیمه گذار در امور رفاهی پرسنل شامل بیمه تکمیلی ،آتش سوزی ، خودرو و ...
3- برگزاری و پیگیری جلسات امور رفاهی پرسنل
4- برنامه ریزی و پیگیری امور منازل سازمانی
5- برنامه ریزی و نظارت بر اعطاء تسهیلات به پرسنل سازمان
6- برنامه ریزی و پیگیری مسائل زائرسرا و مهمانسرا
7-نظارت ، بررسی و برنامه ریزی امور ورزشی و تفریحی کارکنان
8- برنامه ریزی ، ارزشیابی و نظارت بر مجموعه امور رفاه و تربیت بدنی و بیمه پرسنل سازمان
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مدير امور مالي
1- نظارت و مراقبت بر تنظيم حسابهاي ماهانه و كنترل و ارسال آن به همراه اسناد و مدراك مربوطه به مراجع ذيصلاح و نيز نظارت بر حسن اجراي بودجه برنامه اي
2- مراقبت در وصول درآمدها برابر مقررات و پرداخت مخارج در حدود اعتبارات مصوب با رعايت كامل قوانين
3-تهيه صورت تفريغ بودجه مورد عمل ذيحسابي وارسال به مراجع مربوط
4- بررسي قوانين بودجه و ساير قوانين و مقررات مالي و اظهار نظر در مورد نحوه اجرا
5-راهنمايي لازم و كنترل كار حسابداران
6-اجراي قرارها ودادنامه هاي صادره از ديوان محاسبات و ساير مراجع
7-شركت در جلسات كميسون معاملات ،مزايده و هيات انتخاب مشاور و ديگر جلسات مربوط
*كارشناس امور مالي
1-تنظيم سيستم پرداخت حقوق
2- ثبت اطلاعات پايه،احكام،وامها،كاركرد و ....
3-محاسبات حقوق نيروهاي رسمي،پيماني و مشمولان
4- تهيه ليست خزانه،ليست خالص و حقوقي
5-ثبت اطلاعات خدمات درماني در سايت
6-تهيه گزارش ماموريت و اضافه كاري
7-پشتيباني سيستم دريافت اينترنتي فيش حقوقي
*كارشناس مسئول امور مالي(تنظيم حسابها و دفتر داري)
1- صدور اسناد حسابداري،صدور چك
2- گزارش صورتهاي مالي اساسي
3-گزارش ريز صورت هاي مالي
4- گزارش عمليات پايان دوره و گزارش نقدينگي و تخصيص اعتبار
5-بستن حسابها
6- ثبت اعتبار مصوب و تخصيص اعتبار
7-تهيه گزارشات دفاتر و گردش حسابها
*رئيس اداره تملك دارايي سرمايه اي
1- تهيه و تنظيم صورتهاي مالي و كنترل هاي لازم-تهيه گزارش تفريغ بودجه سالانه-نظارت بر چگونگي اعتبارات و توزيع اعتباري و درخواست وجه
2- نظارت بر تخصيص ، پيگيري و اقدام لازم
3-كنترل هاي مربوط به موافقنامه هاي تملك دارايي سرمايه اي و كنترل هزينه كرد هادر چارچوب موافقنامه ها
4- كنترل شرايط عمومي و خصوصي پيمانهاي منعقده و شركت در جلسات پيشرفت فيزيكي
5-راهنمايي و كنترل كار حسابداران و تقسيم كار بين آنها
6-شركت در كميسيونهاي مربوط
7-نظارت و مراقبت در حسن اجراي بودجه برنامه اي ،جريان امور واحد تحت سرپرستي ،اتخاذ تدابير وراهنمايي همكاران واحد
*مسئول رسيدگي به اسناد
1- رسيدگي و مميزي اسناد مالي براساس طرح و پروژه هاي مندرج در موافقتنامه هاي تملك داريي و سرمايه اي و ارسال آن به واحد تامين اعتبار
2- درخواست اخذ،تمديد و ابطال ضمانتنامه
3-تشكيل و بايگاني پرونده هاي مربوط به قراردادهاي اماني
4- تحويل چك هاي صادره به عاملين امور مالي و ارباب رجوع
5- كنترل جزئيات موافقتنامه ها در صورت واخواهي وپيگيري اصلاح
6-كنترل و بررسي مفاد قراردادهاي اماني
7-ارائه اطلاعات مربوط به قراردادهاي اماني به سازمان تامين اجتماعي و سازمان امور اقتصادي و دارايي جهت اخذ مفاصاحساب
*كارشناس مسئول امور مالي
1-تنظيم سيستم پرداخت حقوق
2- ثبت اطلاعات پايه،احكام،وامها،كاركرد و ....
3-محاسبات حقوق نيروهاي رسمي،پيماني و مشمولان
4- تهيه ليست تنخواه،خالص و حقوقي،لسيت كسورات
5-ثبت اطلاعات خدمات درماني در سايت
6-تهيه ديسكت تامين اجتماعي
7-محاسبات حقوق كلي
*مسئول كنترل اعتبارات هزينه اي
1- ثبت موافقتنامه هاي هزينه اي و ابلاغيه هاي ملي
2- ثبت تخصيص هاي هزينه اي –دريافت هاي هزينه اي
3-درخواست وجه از خزانه معين
4- تعيين اعتبار اسناد هزينه سازمان و مديريتها
5-ثبت اسناد و صدور سند اعتبارات هزينه اي
6-تهيه گزارش اعتبارات هزينه براي سازمان،شهرستانها،خزانه و ديوان محاسبات
*مسئول اعتبارات تملك داريي سرمايه اي
1- انجام كليه امور مربوط به اعتبارات تملك دارايي در سيستم اعتبارات
2- ثبت اسناد اعتبارات
3-مغايريت گيري سيستم ها
4- اعلام وصول ابلاغيه ها
5-مغايرت گيري سيستم ها،ثبت موافقت نامه ها،ثبت كليه امور مربوط به اعتبارات در سيستم حسابداري
6-كنترل مبالغ مندرج در موافقنامه ها با هزينه كرد
7-تنظيم گزارش جذب اعتبارات جهت ارسال به خزانه
8-ثبت تخصيص و درخواست از خزانه معين
*رئيس اداره دريافت و پرداخت
1- انطباق دريافت و پرداخت هاي هزينه اي با قوانين و مقررات مربوط
2- نظارت بر ثبت دريافت و پرداخت هاي هزينه اي و ثبت اطلاعات حقوق ودستمزد
3-پاسخگويي به مسائل و مشكلات حقوق ومزاياي پرسنل سازمان
4- نظارت بر كار رسيدگي اسناد هزينه اي
5-ارائه گزارش ماهانه به ديوان محاسبات
6-شركت در جلسات مربوط
7-تهيه و تنظيم گزارش پايان سال مالي و گزارشات عملكرد اعتبارات
8-تهيه و تنظيم مكاتبات اداري اعتبارات هزينه اي
*كمك كارشناس امور قراردادها
1- تشكيل پرونده قراردادهاي منعقده با سازمان
2- ثبت ضمانت نامه هاي بانكي ،تمديد و ابطال ضمانت نامه ها
3-انجام مكاتبات با امور اقتصادي ودارائي و تامين اجتماعي جهت صدور مفاصاحساب
4- ثبت و واريز سپرده ها و انتقال آنها به خزانه
5- ارسال صورت ريز سپرده هاي پيمانكار
6-بازديد از طرحهاي عمراني
7-ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به كليه امور قراردادها
8-درخواست وجه سپرده از خزانه
9-اخذ تائيديه سپرده ها در پايان سال
*كارشناس امور مالي(بازنشستگان و موظفين)
1- پيگيري صدور احكام از سازمان بازنشستگي و صندوق معذوريت
2- ثبت احكام بازنشستگان
3-محاسبه و پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفين
4- تهيه و تنظيم ليست حقوق بازنشستگان و موظفين
5-تهيه وتنظيم لسيت ماموريت پرسنل و ثبت برگه هاي احكام ماموريت،محاسبه احكام ثبت شده ماموريت و پيگيري وصول آنها
6-تسويه حساب ماهانه و سالانه دريافت و پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفين
7-ارسال صورتحساب ماهانه به سازمان بازنشستگي كشوري
*معاون مديريت امور مالي
1- رسيدگي و اظهار نظر و اقدام در مورد مسائل و پرونده هاي مشكلات مالي و حسابداري
2- نظارت بر حسن اجراي بودجه برنامه اي ،جريان امور واحدهاي تحت سرپرستي
3-شركت در كميسيون هاي مربوط
4- ارائه راهنمايي هاي لازم جهت بالا بردن سطح معلومات همكاران تحت سرپرستي
5-مطالعه قوانين بودجه و قوانين و مقررات مالي و اظهار نظر در مورد آنها
6-رفع نقص از اسناد و صورت حسابهاي واخواهي شده
7-تطبيق اسناد حسابداري با آيين نامه ها و دستورالعمل هاي حسابداري
8-بررسي اجمالي اسناد مالي و ارجاع به زير مجموعه مديريت
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
رئیس اداره امور حقوقی
1-تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و شکایات کیفری
2-شرکت در جلسات محاکم قضایی و دفاع از حقوق سازمان
3-تهیه و تنظیم قراردادها
4-مشاوره حقوقی و اظهار نظر حقوقی سازمان و واحدهای تابعه
5-پیگیری تسجیل املاک سازمان
6-شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف
7-انجام امور دبیرخانه کمیسیون ماده 33 نظارت بر طرحها
* کارشناس امور حقوقی
1-پیگیری و وصول مطالبات جهاد کشاورزی از طریق مراجع قضایی
2-پیگیری لازم در خصوص دعاوی مطروحه و شرکت در جلسات رسیدگی
3-پیگیری لازم در خصوص تامین دلیل از طریق مراجع قضایی
4-شرکت در جلسات اجرای قرار کارشناسی
5-مراجعه به دادگستری استان و شهرستان به منظور مطالعه پرونده مطروحه علیه سازمان متبوع
6-بررسی قراردادهای منعقده
7-پاسخ به شکایات واصله از طریق دیوان عدالت اداری
8-شرکت و تنظیم لوایح دفاعیه در جلسات رسیدگی اداره کار
9-شرکت در جلسات اداری کل امور مالیات
10-شرکت در جلسات کمیته فنی بازرگانی کمیسیون معاملات (خبره)
11-پیگیری لازم در خصوص ثبت املاک
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اداره امور ايثارگران
1- انجام و نظارت بر كليه امور مربوط به ايثارگران
2- صدور گواهي جبهه
3- انجام امور مربوط به كسري خدمت و معافيت فرزندان ايثارگران
* كارشناس حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس
1- تهیه و تدوین تاریخ و دفاع جنگ ، خاطرات مکتوب ، مصاحبه با فرماندهان ، سنگر سازان ، دیدار از خانواده های شهدا
2- پیگیری مجوز چاپ و نشر آثار مرتبط با دفاع مقدس
3- شرکت در جلسات ، گردهمایی ، ... مرتبط با امور محوله در استان و کشور
4- تهیه و جمع آوری و ثبت اطلاعات ، تدوین اسناد و مدارک مربوط به پشتیبانی جنگ
5- همکاری و هماهنگی جهت برپایی همایش و یادواره ها
6- ارائه گزارش عملکرد دوره ای به مسئول مافوق
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
رئیس اداره امور قراردادها و پیمانها
1-پیگیری برگزاری مناقصات
2-پیگیری تشکیل جلسات هیئت انتخاب مشاور
3-دبیر کمیسیون معاملات سازمان و پیگیری مصوبات جلسات
4-پیگیری انعقاد و ابلاغ قراردادها و پیمانها با مشاوران و پیمانکاران برنده
*کارشناس امور قراردادها و پیمانها
1-کنترل اسناد مناقصه و تنظیم دعوتنمامه شرکت در مناقصه مطابق با قانون
2-پیگیری فروش اسناد مناقصه
3-اعلام کلیه مراحل برگزاری مناقصات در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات
4-تنظیم پیش نویس قراردادها و پیمانها
5-بایگانی و صیانت از صورتجلسات کمیسیون معاملات و قراردادها
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
گروه نوسازي و تحول اداري
1- انجام بررسیهای لازم به منظور بهینه سازی ساختار،ترکیب وتوزیع نیروی انسانی وارائه پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وکمیسیون تحول اداری سازمان.
2- انجام اقدامات لازم درخصوص استقرار مدیریت فرآیندها ورفع نارسائیها ومشکلات مربوط به تجزیه وتحلیل سیستم ها وفرآیندهای انجام کار در سطح سازمان.
3- برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم در جهت تامین و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان سازمان در چارچوب سر فصل های تعیین شده.
4- انجام اقدامات لازم درجهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان وارائه الگوهای مناسب مدیریت کیفیت برای واحدهای مختلف.
5- برنامه ریزی،نظارت و راهبری طرح تکریم مردم وجلب رضایت ارباب رجوع در سطح سازمان.
6- انجام امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان وارائه برنامه جامع تحول اداری بر مبنای پیشنهادی دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری وبرآورد وپیشنهادبودجه واعتبارات لازم.
7- انجام مطالعات و بررسیهای لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری (موضوع تصویبنامه شماره 22910/ت 8070 مورخ 2/3/79 هیات محترم وزیران) در سطح سازمان و ارزیابی مستمر چگونگی وعملکرد چرخه وارائه راه حلهای اصلاحی.
اداره دبیرخانه
1- دریافت نامه وتوزیع از طریق کارتابل
2- ثبت نامه های وارده
3- تایپ نامه های صادره
4- ثبت نامه های وارده از طریق فاکس
5- توزیع نامه های پستی در خارج از سازمان
آنلاین : | ۱ |
بازدید امروز : | ۱ |
بازدید دیروز : | ۰ |
بازدید ماه : | ۱ |
بازدید کل : | ۱ |
آدرس IP : | ۳٫۲۳۵٫۶۰٫۱۹۷ |
آخرین بروزرسانی : | ۱۴۰۲/۹/۱۵ |