وظایف مدیریت حوزه ریاست
*رئيس سازمان
1-تأیید برنامههای سالانه، کوتاه مدت و میان مدت سازمان، و پیشنهاد آنها به مراجع ذیصلاح برای تصویب.
2- تأیید بودجه جاری و عمرانی سازمان و پیشنهاد آن به مراجع ذیصلاح برای تصویب.
3- ایجاد هماهنگی بین واحدهای سازمانها و شرکتهای وابسته به وزارت کشاورزی مستقر در سطح استان و واحدهای تابع سازمان.
4- شرکت در شوراها و سایر مراجع تصمیمگیری در سطح استان.
5- نظارت بر حسن اجرای آییننامهها و ضوابط و مقررات مالی، اداری، استخدامی و تشکیلات وزارت کشاورزی.
6- استیفای منافع و حفظ حقوق سازمان در دادگاهها و مراجع صالح قضایی و قانونی، اصالتاًیا به وسیله وکیل با حق توکیل غیر در چهارچوب اختیاراتتفویض شده.
7- امضای قراردادها، چکها و اسناد تعهدآور سازمان با رعایت مقررات مربوط.
8- عزل و نصب معاونان سازمان و مدیران کشاورزی شهرستانها.
9- پیشنهاد انتصاب مدیران و رؤسای شعب و نمایندگیهای شرکتهای وابسته به وزارت کشاورزی.
10 -صدور احکام مسئولان امور مالی و امنای اموال سازمان با توجه به مقررات اداری، مالی، تشکیلات و استخدامیوزارت کشاورزی
11-نظارت بر حسن انجام امور و مصرف بودجه و اعتبارات و انجام هزینهها.
*مشاور و مدير حوزه رياست سازمان
1-تدوین سیاست ها واجرای برنامه های اطلاع رسانی به شیوه های متناسب از جمله برگزاری اجلاسها، سمینارها، همایشهای علمی ونمایشگاههای داخلی ومنطقه ای.
2- برقراری ارتباط وایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای وزارت متبوع و دبيري شوراي مديران بخش كشاورزي
3- انجام امور مربوط به مکاتبات وپیگیری ارجاعیات ریاست سازمان.
4- بررسی مطالب مندرج در جراید درارتباط با سازمان وتهیه پاسخ های لازم.
5- انعکاس مشکلات وتنگناها ومسایل مدیریت های شهرستان ها به بخشهای مختلف سازمان وپیگیری تا حصول نتیجه و نظارت بر عملكرد شهرستانها و مراكز جهاد كشاورزي
6- ارائه مشاوره و تهيه مطالب لازم براي رئيس محترم سازمان
7- دبيري شوراي معاونين و شوراي مديران سازمان و شوراي هماهنگي
8- برنامه ريزي سفر وزير و معاونين وزارت متبوع و تهيه برنامه هاي مربوطه
*كارشناس مسئول حوزه رياست
1-هماهنگي و پيگيري لازم در خصوص اجراي پروژه هاي خاص با شهرستانها
2-پيگيري در خصوص اجراي طرحهاي مصوب و قانوني مربوط به مديريت امور اراضي و مديريت هاي جهاد كشاورزي شهرستانها
3-هماهنگي لازم حوزه رياست با معاونت ها و مديريت هاي ستادي در خصوص تسريع در پاسخ مكاتبات
4- همكاري با مديريت حوزه رياست در خصوص ارسال آمار و گزارشات بخش كشاورزي
5-پيگيري مصوبات مربوط به سفرهاي هم انديشي استاندار محترم به مراكز و بخش هاي شهرستانها و اجرايي شدن مصوبات مربوط به بخش كشاورزي
6-پيگيري در خصوص برگزاري جلسات صندوق بيمه محصولات كشاورزي
*متصدي امور دفتري
1-بايگاني و نگهداري مكاتبات واصله به واحد مربوطه
2-ثبت خلاصه مشخصات و جريان نامه هاي وارده و صادره در رايانه يا دفاتر مربوطه
3-پاسخگويي به مراجعين و راهنمايي آنها
4-تهيه گزارش براي مافوق
5-تهيه صورت مايحتاج اداري كارمندان وتدارك و توزيع آنها
6-جمعدار اموال حوزه رياست سازمان
7-پيگيري نامه هاي واصله به دفتر و ارسالي تا حصول نتيجه
8-تنظيم وقت جلسات براي رياست سازمان و حوزه رياست سازمان
آنلاین : | ۱ |
بازدید امروز : | ۱ |
بازدید دیروز : | ۰ |
بازدید ماه : | ۱ |
بازدید کل : | ۱ |
آدرس IP : | ۱۸٫۲۰۷٫۲۴۰٫۷۷ |
آخرین بروزرسانی : | ۱۴۰۲/۳/۲۰ |