سوالات متداول
  • بذور مورد نیاز کشاورزان استان بوشهر تامین شده است
  • استحصال ۲۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری استان بوشهر
  • کشت پایلوت کینوا در استان بوشهر
  • دو کارگاه آموزشی کشاورزی حفاظتی در استان بوشهر برگزار گردید
  • تعداد کلنی های زنبور عسل استان بوشهر سه برابر و تولید عسل آن سالانه به 400 تن افزایش یافته است
  • اقدامات ارزنده جهاد کشاورزی در جهت کاهش مصرف سموم و تولید محصول سالم
  • 6 هزار تن محصولات صنایع تبدیلی کشاورزی استان بوشهر صادر شد
  • برنامه ریزی برای تولید 4 میلیون تن چغندر پاییزه/ رکورد بی سابقه 1.6 میلیون تنی تولید شکر در 120 سال اخیر
  • بنگاه های اقتصادی فعال بخش کشاورزی نسبت به پذیرش کارورز اقدام می نمایند
  • اولین نشست اعضای مدیریت امور تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار گردید
  • وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

     

    1-     اجرای امور مربوط به ارزیابی عملکرد و تهیه گزارشهای لازم از نتایج ارزیابی و ارائه آن به رئیس سازمان و سایر مراجع زیربط.

    2-    انجام بازرسی های لازم و تهیه گزارشات موردی و ادواری از عملکرد واحد های سازمان و تجزیه و تحلیل آنها.

    3-    دریافت شکایات حضوری و مکتوب مراجعین از واحد ها و کارکنان سازمان و بررسی پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و اعلام پاسخ به شاکیان و جمع بندی آنها جهت تهیه گزارشهای لازم.

    4-    همکاری و تعامل با دستگاههای نظارتی و بازرسی در چارچوب ضوابط و مقررات .

    5-    بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان بر اساس مقررات مربوطه.

     

    سایر خبرها
    هواشناسی


    خدمات قابل ارائه توسط مراکز جهاد کشاورزی
    توصیه های کشاورزی
    وضعیت آب و هوا
    مرجع رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات ، شکایات مراجعه کنندگان
    آمار بازدید
    افراد آنلاین:3
    بازدیدکنندگان امروز:713
    بازدیدکنندگان دیروز:1176
    بازدید کل:132228
    آخرین بروزرسانی: 1396/10/30 14:31:50