وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
*مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
1-ارزیابی مستمر روند اجرای طرح ها و برنامه های مصوب واحدهای مختلف سازمان
2- تجزیه وتحلیل عملکرد کلیه پروژه ها ،طرح ها و برنامه های مصوب ملی و استانی ، تهیه و تنظیم گزارش های مربوطه جهت ارائه به سازمان و دفتر مرکزی
3- نظارت ،ارزشیابی و سنجش مستمر عملکرد، کارایی و اثر بخشی برنامه ها و فعالیتهای سازمان در کلیه مراحل
4-اجرای تکالیف دبیرخانه کمیته ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با رشوه و فساد و ارائه گزارش
5-بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان براساس مقررات مربوطه
6-بررسی عملکرد مدیران و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع
7-ایجاد تعامل و همکاری موثر با سازمانهای نظارتی برون سازمانی از جمله سازمان بازرسی کل کشور و.... وپیگیری گزارش های سازمان بازرسی
8-انجام بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارشهای لازم به مدیران ذیربط
9-بررسی و تحقیق پیرامون صحت وسقم شکایات واصله و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکیان
10-بررسی وپاسخگویی به گزارشات و مکاتبات نهادهای نظارتی وبازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور، دفتر ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات و...
11- حضور درجلسات، سمینارها ودوره های آموزشی وارائه نقطه نظرات وزمینه سازی آموزش کارکنان
*معاون مدیریت ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات
1-بررسی کلیه نامه های ارجاعی به کارتابل مدیر وپیگیری آنها تا حصول نتیجه
2- نظارت بر روند پاسخگویی به درخواست ها وشکایات واصله توسط کارکنان مدیریت
3- پیگیری شکــایات واصله از سـازمان بازرسی کل کشور، نهاد رياست جمهوری، دفتر مرکزی وزارتخانه
4- تدوین نهایی فرمت ها وشاخص های ارزیابی عملکرد مدیریت های تخصصی سازمان
5-تائید نهایی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان از نظر حقوقی وسایر موارد
6- اصلاح نامه ها وگزارشات و امضا کلیه نامه ها وگزارشات درغیاب مدیر
7- پاسخگویی به ارباب رجوع
8- شرکت درجلسات شورای هماهنگی ، معاملات، وسایر جلسات سازمان بازرسی در غیاب مدیر
9- انجام بازدید میدانی از طرح ها وتهیه گزارش
*کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد
1-نظارت بر طرح ها وپروژه های اجرایی بخش های تخصصی زراعت، آب وخاک وباغبانی
2- تهیه گزارش نهایی ارزیابی عملکرد کلیه طرح ها وپروژه های اجرایی سازمان
3- برنامه ریزی وتهیه وتدوین فرمت های مورد نیاز جهت ارزیابی عملکرد بخش های تخصصی سازمان
4- رسیدگی به درخواست ها وشکایات واصله از طریق سامانه سامد وپیگیری آنها تاحصول نتیجه
5- پیگیری امور مربوط به بخشهای مختلف سازمان وجمعبندی فرمت های مورد نیاز جهت ارائه در جشنواره شهید رجایی وتهیه گزارش نهایی درخصوص خود ارزیابی دستگاه
6-تهیه گــــزارش های لازم درخصوص ارزیابی عملکرد وشکایات جهت ارسال به دفتر مرکزی وزارتخانه
*کارشناس ارزیابی عملکرد
1-تهیه فرمتهای مربوط به اعتبارات تملک دارایی
2- تکمیل فرمهای اعتبارات
3- ثبت وبایگانی اعتبارات ومقایسه بودجه ای سالهای قبل
4- تهیه آمار مورد نیاز وتجزیه وتحلیل آنها
5- بازدید ونظارت وارزیابی عملکرد طرحهای تملک دارایی
6-ارزیابی ونظارت برحسن اجرای طرح های تسهیلاتی
7-بررسی شکوائیه های مرتبط با اعتبارات تملک دارایی
8-شرکت درجلسات کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری وثبت وضبط مکاتبات مربوطه
آنلاین : | ۱ |
بازدید امروز : | ۱ |
بازدید دیروز : | ۰ |
بازدید ماه : | ۱ |
بازدید کل : | ۱ |
آدرس IP : | ۳٫۲۳۷٫۳۱٫۱۹۱ |
آخرین بروزرسانی : | ۱۴۰۲/۷/۹ |