وظایف مدیریت توسعه بازرگانی
1- نظارت بر اعمال استاندارد ها ، مقررات و اجرای برنامه ها و طرحهای تجاری و بازرگانی و کشاورزی در بازارهای مصرف
2- نظازت و کنترل بر روند تامین ، توزیع و قیمت گذاری عمده محصولات کشاورزی
3- برنامه ریزی و اقدامات لازم در پرداخت تسهیلات یارنه صادراتی صادر کنندگان محصولات کشاورزی
4- مدیریت بازار محصولات کشاورزی از لحاظ قیمت ، کیفیت و نحوه فروش
5- انجام امورات مربوط به مکاتبات و پیگیری ارجاعیات ریاست سازمان
6- مدیریت و برنامه ریزی بر تنظیم و توسعه بازار داخلی
1- - اقدام و نظارت بر امور مربوط به ترخیص کالا
2- - برنامه ریزی و مدیریت در بازار میوه ایام پایانی سال
3- - نظارت بر نرخ گیری محصولات کشاورزی
4- - برقراری و ایجاد ارتباط با دستگاههای برون سازمانی در امر تسهیل بازار فروش
5- برنامه ریزی صادرات و و اردات محصولات کشاورزی جهت تنظیم بازار داخلی و خارجی
6- - برنامه ریزی ،تامین وتوزیع کالا های اساسی وذخائر استراتزیک در مواقع اضطراری در جهت تنظیم بازارداخلی
7- - دبیر جلسات تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان
8- - دبیر هیئت تشخیص کالا های کشاورزی مکشوفه به ظن قاچاق از کالا های داخلی
9- - عضو گروه گشت نظارت بر توزیع کالاهای اساسی
آنلاین : | ۱ |
بازدید امروز : | ۱ |
بازدید دیروز : | ۰ |
بازدید ماه : | ۱ |
بازدید کل : | ۱ |
آدرس IP : | ۳٫۲۳۵٫۶۰٫۱۹۷ |
آخرین بروزرسانی : | ۱۴۰۲/۹/۱۵ |