سوالات متداول
  • 485 میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی بخش کشاورزی استان بوشهر پرداخت شد
  • رفع تداخلات قوانین موازی در پلاک های بوشکان و خواجه احمدی
  • کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر
  • طرح نظام نوین ترویج کشاورزی استان بوشهر در مسیر رونق و شکوفایی
  • بذر گندم مورد نیاز سال زراعی 98-97 استان بوشهر تامین شد
  • پایش باغات نخیلات استان بوشهر از آفت سوسک سرخرطومی حنایی خرما
  • کشاورزان اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب های ناشی از افزایش دما به عمل آورند.
  • 14 رتبه ارتقاء سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در حوزه مدیریت داده های کشاورزی
  • کسب رتبه ششم کشوری توسط سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر
  • ۱۹۹ هکتار گلخانه در استان بوشهر وجود دارد
  • وظایف پرسنل معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

    معاون توسعه مديريت و منابع

    1- راهبري،اجرا و نظارت بر برنامه هاي مربوط به تحول و نو سازي اداري در سازمان در چارچوب سيستم هاي مصوب

    2- تعيين سياستها و خط مشي هاي مربوط به نحوه سازماندهي ساختار تشكيلاتي،بهبود فرايندها و روشهاي انجام كار،جذب ونگهداري و بهسازي نيروي انساني در سازمان در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه

    3-برنامه ريزي و نظارت جهت برآورد و تامين نيازهاي آموزشي كاركنان

    4- انجام اقدامات مربوط به تنظيم،نگهداري و رسيدگي به حسابها در سازمان

    5- نظارت بر توزيع و هزينه كرد اعتبارات هزينه اي بين واحدهاي مختلف بر اساس بودجه مصوب سازمان

    6- برنامه ريزي و اتخاذ تدابير لازم به منظور اداره و بهبود وضعيت رفاهي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي آن

    7- انجام اقدامات لازم در جهت استيفاء و حل و فصل مسائل و منافع حقوقي سازمان از طريق طرح ،تعقيب و دفاع از دعاوي سازمان

    8-نظارت بر كليه مناقصه ها و مزايده ها و معاملات سازمان

    * مسئول دفتر

    1- هماهنگي و تعيين وقت جهت ملاقات و مذاكرات با معاونت

    2- انجام امور مربوط به مكاتبات و نامه هاي وارده و صادره حوزه معاونت

    3-راهنمايي ارباب رجوعان در خصوص مسائل و مشكلات آنان

    4- تنظيم ماموريت،مرخصي و گزارش كار حوزه معاونت

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    مدير امور اداري

     1-     انجام اقدامات لازم جهت جذب وتامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی استان در چارچوب مجوزهای مربوطه با هماهنگی گروه نوسازی وتحول اداری.

    2-    انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان استان شامل ،ترفیعات،تغییرات طرح مسیر ارتقاء شغلی ،نقل وانتقال،مرخصی ..... در چارچوب ضوابط ومقررات مربوطه.

    3-    جمع آوری ،طبق بندی ،تجزیه وتحلیل آمار واطلاعات پرسنلی کلیه کارکنان شاغل.

    4-    انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دوره ای کارکنان سازمان وجمع بندی نتایج مربوطه و ارائه گرارشهای مرتبط به مراجع ذیربط.

    5-    دریافت ،ثبت ورهگیری تفکیک وتوزیع کلیه مکاتبات مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان.

    6-    ماشین نویشی کلیه مکاتبات اداری عادی ومحرمانه حسب ارجاع واحدهای مختلف.

     

    *رئیس اداره امور شاغلین

    1-انجام اقدامات لازم جهت جذب و تامین نیروی انسانی

    2-نظارت بر انجام امور مربوط به ارتقاء و انتصاب

    3-نظارت بر صدور احکام کارگزینی

    4-نظارت بر انجام امور مرخصی و ماموریت پرسنل

    5-طبقه بندی و تجزیه تحلیل آمار و اطلاعات پرسنل

    6-پاسخ به شکوائیات در خصوص مسائل و مشکلات پرسنل

    7-نظارت بر انجام امور مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری

    8- نظارت بر انجام گزارش حضور و غیاب پرسنل

    9-نظارت بر امور گزارش کارکرد و حقوق پرسنل

    10-نظارت بر اجرای بخشنامه های حقوقی ، اداری و پرسنل

     

    *کارشناس امور اداری

    1-تشکیل پرونده جهت جذب مشمولین

    2-معرفی مشمولین به گزینش سازمان و ادارات تابعه

    3-صدور احکام مشمولین

    4-پیگیری تغییر وضعیت نیروهای شرکتی

    5-پیگیری امور مربوط به جذب نیرو و کارورزان

    6- انجام سایر امور محوله

     

    *کارشناس مسئول ارزشيابي كاركنان

    1-صدور احکام پرسنل رسمی ، پیمانی ، قراردادی و سربازان

    2-صدور احکام پرداخت کمک هزینه ازدواج – فوتی ( مربوط به کارکنان شاغل و بازنشسته و مشمول )

    3-تهیه لیست حق لباس کارکنان و ارسال به امور مالی

    4-تهیه آمار

    5-تکمیل اطلاعات مربوط به مدیران

    6-معرفی پرسنل به بانک کشاورزی جهت عضویت در صندوق حساب پس انداز کارکنان دولت

    7-تشکیل پرونده و پیگیری امور مربوط به پرسنل سازمان جهت تغییر وضعیت

     

    *رئیس اداره امور بازنشستگان و موظفين

    1-  شرکت در جلسات صندوق بازنشستگی وزارت جهاد کشاورزی و بازنشستگی کشوری

    2-  بررسی پرونده بازنشستگان و صدور حکم بازنشستگی و پیگیری تا برقراری حقوق

    3-  پیگیری قرارداد بیمه مکمل درمان بیمه عمر و حوادث بازنشستگان و جانبازان بازنشسته

    4-  پیگیری نقل و انتقال حق بازنشستگی کارکنان شاغل

    5-  پیگیری مسائل مربوط به تغییر صندوق همکاران شاغل

    6-  درخواست وام به بازنشستگان و موظفین از طریق صندوق بازنشستگی وزارت متبوع

    7-  پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان و موظفین و انعکاس آن به مسئولین سازمان

    8-  پیگیری ارسال حق بازنشستگی به صندوق بازنشستگی و ارسال لیست اسامی مربوطه به صورت ماهانه

     

    *کارشناس مسئول امور بارنشستگان

    1-تشکیل پرونده بازنشستگان و ثبت کامپیوتری و صدور حکم

    2-تنظیم اسناد هزینه بازنشستگان و پیگیری آن

    3-تهيه گزارش بازنشستگی

    4-سازماندهی بایگانی بازنشستگان کشوری و صندوق معذوریت

    5-پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان از جمله صدور کارت بیمه تکمیلی – پاداش معوقه بازنشستگان کشوری و غیره

    6-صدور گواهی و پیگیری درخواست های وام معذوریت بازنشستگان

    7-ثبت و تهیه گزارش سوابق بیمه بازنشستگان

     

    *کارشناس مسئول امور شاغلين

    1-انجام مطالعات در خصوص تشکیلات سازمانی

    2-صدور احکام کارگزینی شاغلین رسمی ، پیمانی و قراردادی

    3-صدور کلیه احکام کارگزینی از نظر انتصاب – ارتقاء طبقه – ارتقاء رتبه – انتقالی – مامور به خدمت – مرخصی بدون حقوق

    4-بررسی کلیه احکام بازنشستگان و موظفین و مشمولین

    5-تهیه لیست های آماری پرسنل سازمان

    6-تهیه لیست حق لباس پرسنل واجد شرایط و محاسبه سقف ریالی

    7-بررسی آئین نامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره از وزارتخانه متبوع و اجراي آنان

    8-پیگیری در خصوص تغییر وضعیت نیروها

    9-محاسبه سقف ریالی و صدور احکام پاداش پایان خدمت و مرخصی استحقاقی استفاده نشده پرسنل بازنشسته و شاغل

     

    *مدیر امور رفاه و پشتیبانی

    7-انجام اقدامات لازم بمنظور تامین،تجهیز،نگهداری ،تعمیر واجاره ساختمانها ،تاسیسات وابنیه سازمان جهادکشاورزی استان درجهت بهبود فضاهای اداری.

    8- انجام اقدامات لازم در خصوص تامین ، تجهیز ،نصب و بهره برداری از ماشین آلات وتجهیزات مورد نیاز سازمان وپیگیری امور مربوطه.

    9-نظارت بر اداره انبارها و سازه های نگهداری اقلام وتجهیزات عمومی مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان وسایر واحدهای تابعه و وابسته .

    10-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تامین وارائه خدمات نقلیه وترابری مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی وپیگیری کلیه امور مربوط به خدمات خودرویی.

    11-اقدام در جهت نظافت وتامین بهداشت عمومی اماکن تحت پوشش.

    12-انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان وبرگزاری جلسات ،سمینارها،مراسم وغیره.

    13-انجام اقدامات مربوط به فروش و واگذاری اموال مازاد متعلق به سازمان،تنظیم اسناد ومدارک مزایده ومناقصات ،امور مربوط به کمیسیون معاملات وتشریفات مربوطه.

    14- انجام اقدامات لازم بمنظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان سازمان استان شامل( سهمیه های سفر های زیارتی، امکانات رقامتی وکمک های غیر نقدی و ....) وتوزیع آنها بر اساس ضوابط ومقررات مربوطه.

    15-نظارت بر امور تعاونی های کارکنان شامل(تعاونی مسکن،تعاونی مصرف ......) وانجام اقدامات لازم بمنظور تقویت وپشتیبانی آنان.

    16-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تجهیز،ساماندهی وتقویت خوابگاه ها واماکن اقامتی سازمان استان.

    17-برنامه ریزی وارائه خدمات مشاوره ،بهداشت حرفه ای ،مددکاری و ... به کارکنان ،بازنشستگان، از کار افتادگان وسایر کارکنان سازمان.

    18- برنامه ریزی واجرای برنامه های تربیت بدنی شامل(آموزش،اردوهای ورزشی، مسابقات و ...)

    19-انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بیمه درمانی کارکنان سازمان وپیگیری خدمات مربوطه از طریق نهادهای درمانی و توانبخشی.

     

    *كارشناس بيمه

    1- پيگيري و عقد قرارداد با بيمه ها

    2- ارائه خدمات بيمه تكميلي،بيمه عمر و حوادث به پرسنل

    3-پيگيري امور مربوط به بيمه خدمات درماني پرسنل

    4- پيگيري امور مربوط به بيمه آتش سوزي منزل،امور مربوط به صدور دفترچه بيمه مشمولين

    5-نماينده سازمان در كارگروه اداره كار و امور اجتماعي

    6-هماهنگي و ارتباط مستمر با متصديان امور بيمه در شهرستانها

    7-تهيه بانك اطلاعات بيمه اي به كمك نرم افزارهاي مربوطه

     

    *رئيس اداره ساختمان و خدمات عمومي

    1- بازديد از كليه ساختمانهاي اداري

    2- رسيدگي به نواقص فني تاسيسات و امور خدماتي ساختمانها

    3-برنامه ريزي در خصوص اسكان مامورين اعزامي به استان

    4- برنامه ريزي جهت برگزاري همايش ها وجلسات در سازمان

    5-هماهنگي و تامين نيروي خدماتي جهت مراسمات در سازمان

    6-تهيه و صدور فرم غذاي مامورين اعزامي و فرم بليط هواپيما

    7-هماهنگي با شركت طرف قرارداد نيروهاي شركتي و تهيه و تنظيم گزارش كار اين نيروها در سازمان

    8-نظارت بر تنظيم اسناد و حواله هاي خريد،اسناد تلفن،برق ،غذاو...

     

    *كارشناس امور رفاهي

    1- پيگيري و انجام امور مربوط به جذب اعتبارات بانكي و توزيع شهرستاني اعتبارات

    2- نظارت بر فعاليت تعاونيهاي پرسنل سازمان

    3-نظارت بر امور بيمه پرسنل(درمان-حوادث و ساير بيمه ها)

    4- انجام امور مربوط به منازل سازماني

    5-نظارت و برنامه ريزي امور ورزش سازمان

    6-شركت در جلسات و كميسيونهاي مربوط به رفاه پرسنل

    7-ارائه پيشنهادات پرداختهاي رفاهي پرسنل

     

    *كارشناس مسئول امور ساختمان

    1- مسئول نگهداري و تعميرات ساختمانهاي كل سازمان

    2- جمع آوري آمار جهت تعميرات ساختمانها و تاسيسات

    3-تهيه و به روز كردن بانك اطلاعات مربوط به ساختمانها

    4- نظارت بر تعميرات و ساخت و سازهاي ساختمانهاي اداري

    5-شركت در جلسات مربوط

    6-پيگيري ونظارت بر تعميرات منازل سازماني

    7-نماينده سازمان در كميسيون ماده 5 مسكن وشهر سازي

    8-تهيه و آماده سازي اسناد مناقصه جهت انتخاب پيمانكار وارسال به كميسيون معاملات

     

    *كارشناس مسئول امور تاسيسات

    1- نظارت بر امر بهره برداري از تاسيسات ساختمان مركز مكانيزه

    2- نظارت بر انجام امور فني نگهداري تاسيسات از قبيل آب ،برق،و...

    3-نظارت بر تهيه قطعات يدكي و نصب و تعمير موتور پمپ ها و ساير دستگاههاي حرارتي سازمان

    4- تهيه و تنظيم برنامه هاي آموزشي و برنامه هاي تعمير و نگهداري دستگاههاي حرارتي

    5-نظارت بر حسن انجام وظايف تكنسين ها

    6-نظارت بر اجراي صحيح مقررات ايمني و حفاظتي

     

    *كارشناس امور اداري

    1- كارپردازي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

    2- كارپردازي مديريت امور اداري،رفاه و پشتيباني

    3- پيگيري كارپردازي مراكز جهاد كشاورزي شهرستانها

    4- كارپردازي حوزه رياست

    5- كارپردازي مديريت حراست

     

    *كار پرداز

    1- انجام امور مربوط به خريد اقلام مصرفي مورد نياز

    2- تنظيم سند وحواله خريد لوازم

    3-تنظيم سند تلفن ،آب ،برق،غذا ،بليط هواپيما و...

    4- پيگيري نامه هاي اداري قبوض آب و برق و تلفن

     

    *كارشناس مسئول امور رفاهي

    1-پیگیری امور واگذاری منازل سازمانی

    2- پیگیری اعطای تسهیلات بانکی و صدور معرفی نامه به همکاران

    3- پیگیری و برنامه ریزی برگزاری جلسات امور رفاهی ، کميته                          

       ورزش و...

    4 - برنامه ریزی و نظارت بر زائرسرای سازمان ( مشهد مقدس)

    5- پیگیری و برنامه ریزی امور رفاهی متفرقه پرسنل سازمان

     

    *تكنسين مسئول مخابرات

    1- نصب سيستمهاي مخابراتي ديجيتال و آنالوگ ،تعمير و نگهداري آنها

    2- برنامه ريزي نرم افزاري و سخت افزاري سيستمهاي مخابراتي

    3-نظارت مداوم بر كار دستگاهاي مركزي تلفن و خطوط تلفني و گزارش وانجام تعميرات

    4- پيگيري مكاتبات جهت جابجايي،رفع خرابي و سرويس دهي خطوط داخلي وشهري

    5-سفارش خريد لوازم وقطعات مورد نياز مركز مخابرات سازمان

    6-سركشي به شهرستانها و انجام امور مورد نياز و سفارش سيستمها واقلام و خطوط مورد نياز

     

    *رئيس اداره رفاه و تربيت بدني

    1-برنامه ریزی امور رفاهی پرسنل سازمان

    2- برنامه ریزی و انتخاب شرکت های بیمه گذار در امور رفاهی پرسنل شامل بیمه تکمیلی ،آتش سوزی ، خودرو و ...

    3- برگزاری و پیگیری جلسات امور رفاهی پرسنل

    4- برنامه ریزی و پیگیری امور منازل سازمانی

    5- برنامه ریزی و نظارت بر اعطاء تسهیلات به پرسنل سازمان

    6- برنامه ریزی و پیگیری مسائل زائرسرا و مهمانسرا

    7-نظارت ، بررسی و برنامه ریزی امور ورزشی و تفریحی کارکنان

    8- برنامه ریزی ، ارزشیابی و نظارت بر مجموعه امور رفاه و تربیت بدنی و بیمه پرسنل سازمان

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    مدير امور مالي

    1- نظارت و مراقبت بر تنظيم حسابهاي ماهانه و كنترل و ارسال آن به همراه اسناد و مدراك مربوطه به مراجع ذيصلاح و نيز نظارت بر حسن اجراي بودجه برنامه اي

    2- مراقبت در وصول درآمدها برابر مقررات و پرداخت مخارج در حدود اعتبارات مصوب با رعايت كامل قوانين

    3-تهيه صورت تفريغ بودجه مورد عمل ذيحسابي وارسال به مراجع مربوط

    4- بررسي قوانين بودجه و ساير قوانين و مقررات مالي و اظهار نظر در مورد نحوه اجرا

    5-راهنمايي لازم و كنترل كار حسابداران

    6-اجراي قرارها ودادنامه هاي صادره از ديوان محاسبات و ساير مراجع

    7-شركت در جلسات كميسون معاملات ،مزايده و هيات انتخاب مشاور و ديگر جلسات مربوط

     

    *كارشناس امور مالي

    1-تنظيم سيستم پرداخت حقوق

    2- ثبت اطلاعات پايه،احكام،وامها،كاركرد و ....

    3-محاسبات حقوق نيروهاي رسمي،پيماني و مشمولان

    4- تهيه ليست خزانه،ليست خالص و حقوقي

    5-ثبت اطلاعات خدمات درماني در سايت

    6-تهيه گزارش ماموريت و اضافه كاري

    7-پشتيباني سيستم دريافت اينترنتي فيش حقوقي

     

    *كارشناس مسئول امور مالي(تنظيم حسابها و دفتر داري)

    1- صدور اسناد حسابداري،صدور چك

    2- گزارش صورتهاي مالي اساسي

    3-گزارش ريز صورت هاي مالي

    4- گزارش عمليات پايان دوره و گزارش نقدينگي و تخصيص اعتبار

    5-بستن حسابها

    6- ثبت اعتبار مصوب و تخصيص اعتبار

    7-تهيه گزارشات دفاتر و گردش حسابها

     

    *رئيس اداره تملك دارايي سرمايه اي

    1- تهيه و تنظيم صورتهاي مالي و كنترل هاي لازم-تهيه گزارش تفريغ بودجه سالانه-نظارت بر چگونگي اعتبارات و توزيع اعتباري و درخواست وجه

    2- نظارت بر تخصيص ، پيگيري و اقدام لازم

    3-كنترل هاي مربوط به موافقنامه هاي تملك دارايي سرمايه اي و كنترل هزينه كرد هادر چارچوب موافقنامه ها

    4- كنترل شرايط عمومي و خصوصي پيمانهاي منعقده و شركت در جلسات پيشرفت فيزيكي

    5-راهنمايي و كنترل كار حسابداران و تقسيم كار بين آنها

    6-شركت در كميسيونهاي مربوط

    7-نظارت و مراقبت در حسن اجراي بودجه برنامه اي ،جريان امور واحد تحت سرپرستي ،اتخاذ تدابير وراهنمايي همكاران واحد

     

    *مسئول رسيدگي به اسناد

    1- رسيدگي و مميزي اسناد مالي براساس طرح و پروژه هاي مندرج در موافقتنامه هاي تملك داريي و سرمايه اي و ارسال آن به واحد تامين اعتبار

    2- درخواست اخذ،تمديد و ابطال ضمانتنامه

    3-تشكيل و بايگاني پرونده هاي مربوط به قراردادهاي اماني

    4- تحويل چك هاي صادره به عاملين امور مالي و ارباب رجوع

    5- كنترل جزئيات موافقتنامه ها در صورت واخواهي وپيگيري اصلاح

    6-كنترل و بررسي مفاد قراردادهاي اماني

    7-ارائه اطلاعات مربوط به قراردادهاي اماني به سازمان تامين اجتماعي و سازمان امور اقتصادي و دارايي جهت اخذ مفاصاحساب

     

    *كارشناس مسئول امور مالي

    1-تنظيم سيستم پرداخت حقوق

    2- ثبت اطلاعات پايه،احكام،وامها،كاركرد و ....

    3-محاسبات حقوق نيروهاي رسمي،پيماني و مشمولان

    4- تهيه ليست تنخواه،خالص و حقوقي،لسيت كسورات

    5-ثبت اطلاعات خدمات درماني در سايت

    6-تهيه ديسكت تامين اجتماعي

    7-محاسبات حقوق كلي

     

    *مسئول كنترل اعتبارات هزينه اي

    1- ثبت موافقتنامه هاي هزينه اي و ابلاغيه هاي ملي

    2- ثبت تخصيص هاي هزينه اي –دريافت هاي هزينه اي

    3-درخواست وجه از خزانه معين

    4- تعيين اعتبار اسناد هزينه سازمان و مديريتها

    5-ثبت اسناد و صدور سند اعتبارات هزينه اي

    6-تهيه گزارش اعتبارات هزينه براي سازمان،شهرستانها،خزانه و ديوان محاسبات

     

    *مسئول اعتبارات تملك داريي سرمايه اي

    1- انجام كليه امور مربوط به اعتبارات تملك دارايي در سيستم اعتبارات

    2- ثبت اسناد اعتبارات

    3-مغايريت گيري سيستم ها

    4- اعلام وصول ابلاغيه ها

    5-مغايرت گيري سيستم ها،ثبت موافقت نامه ها،ثبت كليه امور مربوط به اعتبارات در سيستم حسابداري

    6-كنترل مبالغ مندرج در موافقنامه ها با هزينه كرد

    7-تنظيم گزارش جذب اعتبارات جهت ارسال به خزانه

    8-ثبت تخصيص و درخواست از خزانه معين

     

    *رئيس اداره دريافت و پرداخت

    1- انطباق دريافت و پرداخت هاي هزينه اي با قوانين و مقررات مربوط

    2- نظارت بر ثبت دريافت و پرداخت هاي هزينه اي و ثبت اطلاعات حقوق ودستمزد

    3-پاسخگويي به مسائل و مشكلات حقوق ومزاياي پرسنل سازمان

    4- نظارت بر كار رسيدگي اسناد هزينه اي

    5-ارائه گزارش ماهانه به ديوان محاسبات

    6-شركت در جلسات مربوط

    7-تهيه و تنظيم گزارش پايان سال مالي و گزارشات عملكرد اعتبارات

    8-تهيه و تنظيم مكاتبات اداري اعتبارات هزينه اي

     

    *كمك كارشناس امور قراردادها

    1- تشكيل پرونده قراردادهاي منعقده با سازمان

    2- ثبت ضمانت نامه هاي بانكي ،تمديد و ابطال ضمانت نامه ها

    3-انجام مكاتبات با امور اقتصادي ودارائي و تامين اجتماعي جهت صدور مفاصاحساب

    4- ثبت و واريز سپرده ها و انتقال آنها به خزانه

    5- ارسال صورت ريز سپرده هاي پيمانكار

    6-بازديد از طرحهاي عمراني

    7-ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به كليه امور قراردادها

    8-درخواست وجه سپرده از خزانه

    9-اخذ تائيديه سپرده ها در پايان سال

     

    *كارشناس امور مالي(بازنشستگان و موظفين)

    1- پيگيري صدور احكام از سازمان بازنشستگي و صندوق معذوريت

    2- ثبت احكام بازنشستگان

    3-محاسبه و پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفين

    4- تهيه و تنظيم ليست حقوق بازنشستگان و موظفين

    5-تهيه وتنظيم لسيت ماموريت پرسنل و ثبت برگه هاي احكام ماموريت،محاسبه احكام ثبت شده ماموريت و پيگيري وصول آنها

    6-تسويه حساب ماهانه و سالانه دريافت و پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفين

    7-ارسال صورتحساب ماهانه به سازمان بازنشستگي كشوري

     

    *معاون مديريت امور مالي

    1- رسيدگي و اظهار نظر و اقدام در مورد مسائل و پرونده هاي مشكلات مالي و حسابداري

    2- نظارت بر حسن اجراي بودجه برنامه اي ،جريان امور واحدهاي تحت سرپرستي

    3-شركت در كميسيون هاي مربوط

    4- ارائه راهنمايي هاي لازم جهت بالا بردن سطح معلومات همكاران تحت سرپرستي

    5-مطالعه قوانين بودجه و قوانين و مقررات مالي و اظهار نظر در مورد آنها

    6-رفع نقص از اسناد و صورت حسابهاي واخواهي شده

    7-تطبيق اسناد حسابداري با آيين نامه ها و دستورالعمل هاي حسابداري

    8-بررسي اجمالي اسناد مالي و ارجاع به زير مجموعه مديريت

     

     ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    رئیس اداره امور حقوقی 

    1-تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و شکایات کیفری

    2-شرکت در جلسات محاکم قضایی و دفاع از حقوق سازمان

    3-تهیه و تنظیم قراردادها

    4-مشاوره حقوقی و اظهار نظر حقوقی سازمان و واحدهای تابعه

    5-پیگیری تسجیل املاک سازمان

    6-شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف

    7-انجام امور دبیرخانه کمیسیون ماده 33 نظارت بر طرحها

     

    * کارشناس امور حقوقی

     1-پیگیری و وصول مطالبات جهاد کشاورزی از طریق مراجع قضایی

    2-پیگیری لازم در خصوص دعاوی مطروحه و شرکت در جلسات رسیدگی

    3-پیگیری لازم در خصوص تامین دلیل از طریق مراجع قضایی

    4-شرکت در جلسات اجرای قرار کارشناسی

    5-مراجعه به دادگستری استان و شهرستان به منظور مطالعه پرونده مطروحه علیه سازمان متبوع

    6-بررسی قراردادهای منعقده

    7-پاسخ به شکایات واصله از طریق دیوان عدالت اداری

    8-شرکت و تنظیم لوایح دفاعیه در جلسات رسیدگی اداره کار

    9-شرکت در جلسات اداری کل امور مالیات

    10-شرکت در جلسات کمیته فنی بازرگانی کمیسیون معاملات (خبره)

    11-پیگیری لازم در خصوص ثبت املاک

     --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    اداره امور ايثارگران

    1- انجام و نظارت بر كليه امور مربوط به ايثارگران

    2- صدور گواهي جبهه

    3- انجام امور مربوط به كسري خدمت و معافيت فرزندان ايثارگران

    * كارشناس حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس

    1- تهیه و تدوین تاریخ و دفاع جنگ ، خاطرات مکتوب ، مصاحبه با فرماندهان ، سنگر سازان ، دیدار از خانواده های شهدا

    2- پیگیری مجوز چاپ و نشر آثار مرتبط با دفاع مقدس

    3- شرکت در جلسات ، گردهمایی ، ... مرتبط با امور محوله در استان و کشور

    4- تهیه و جمع آوری و ثبت اطلاعات ، تدوین اسناد و مدارک مربوط به پشتیبانی جنگ

    5- همکاری و هماهنگی جهت برپایی همایش و یادواره ها

    6- ارائه گزارش عملکرد دوره ای به مسئول مافوق

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    رئیس اداره امور قراردادها و پیمانها

    1-پیگیری برگزاری مناقصات

    2-پیگیری تشکیل جلسات هیئت انتخاب مشاور

    3-دبیر کمیسیون معاملات سازمان و پیگیری مصوبات جلسات

    4-پیگیری انعقاد و ابلاغ قراردادها و پیمانها با مشاوران و پیمانکاران برنده

     

    *کارشناس امور قراردادها و پیمانها

    1-کنترل اسناد مناقصه و تنظیم دعوتنمامه شرکت در مناقصه مطابق با قانون

    2-پیگیری فروش اسناد مناقصه

    3-اعلام کلیه مراحل برگزاری مناقصات در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات

    4-تنظیم پیش نویس قراردادها و پیمانها

    5-بایگانی و صیانت از صورتجلسات کمیسیون معاملات و قراردادها

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     گروه نوسازي و تحول اداري

    1-     انجام بررسیهای لازم به منظور بهینه سازی ساختار،ترکیب وتوزیع نیروی انسانی وارائه پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وکمیسیون تحول اداری سازمان.

    2-    انجام اقدامات لازم درخصوص استقرار مدیریت فرآیندها ورفع نارسائیها ومشکلات مربوط به تجزیه وتحلیل سیستم ها وفرآیندهای انجام کار در سطح سازمان.

    3-    برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم در جهت تامین و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان سازمان در چارچوب سر فصل های تعیین شده.

    4-    انجام اقدامات لازم درجهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان وارائه الگوهای مناسب مدیریت کیفیت برای واحدهای مختلف.

    5-    برنامه ریزی،نظارت و راهبری طرح تکریم مردم وجلب رضایت ارباب رجوع در سطح سازمان.

    6-    انجام امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان وارائه برنامه جامع تحول اداری بر مبنای پیشنهادی دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری وبرآورد وپیشنهادبودجه واعتبارات لازم.

    7-    انجام مطالعات و بررسیهای لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری (موضوع تصویبنامه شماره 22910/ت   8070 مورخ 2/3/79 هیات محترم وزیران) در سطح سازمان و ارزیابی مستمر چگونگی وعملکرد چرخه وارائه راه حلهای اصلاحی.

     

    اداره دبیرخانه

    1- دریافت نامه وتوزیع از طریق کارتابل

    2- ثبت نامه های وارده

    3- تایپ نامه های صادره

    4- ثبت نامه های وارده از طریق فاکس

    5- توزیع نامه های پستی در خارج از سازمان

     

    هواشناسی


    خدمات قابل ارائه توسط مراکز جهاد کشاورزی
    توصیه های کشاورزی
    پیام نیروی انتظامی
    یکی از آسیب ها و تهدیدات کار با شبکه های اجتماعی وابستگی و اعتیاد به حضور در فضای شبکه می باشد. 97/6/31
    مرجع رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات ، شکایات مراجعه کنندگان
    آمار بازدید
    افراد آنلاین:10
    بازدیدکنندگان امروز:1419
    بازدیدکنندگان دیروز:1685
    بازدید کل:538810
    آخرین بروزرسانی: 1397/7/3 08:55:30

    آدرس IP :

    54.162.239.233