امروز:

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیانیه حریم خصوصی

بر اساس ماده ۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ وزارت جهاد کشاورزی خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کارکنان وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می کند دریافت کرده و از انتشار یا در اختیار قراردادن آن به دیگران خودداری می‌نماید.

اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می­شود. حفظ حریم خصوصی شخصی هر فرد به معنای حفظ اطلاعات شخصی هر فرد و مالکیت منحصر به فرد وی در برابر دسترسی سایر افراد می‌باشد. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می­شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت­های جاری می­گردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما درباره نوع و نحوه استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت، از جانب شما دریافت می­گردد.

بازدید از صفحات تارنمای سازمان، نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران نمی‌­باشد. اما ارائه برخی از خدمات به صورت الکترونیکی و غیر حضوری مستلزم دریافت اطلاعات شخصی کاربران بوده و پس از تحلیل اطلاعات این خدمات به کاربران ارائه می‌گردد. این سازمان در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی کاربر می‌باشد و به هیچ وجه اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمی‌کند. اطلاعات جمع‌آوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاً برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می‌­گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی کاربران بدون اطلاع و اجازه قبلی، در اختیار فرد یا موسسه دیگری قرار نخواهد گرفت. همچنین ثبت نشانی IP شما به ما کمک می‌­کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.

این تارنما برای جمع ­آوری اطلاعات مورد نیاز خود از فناوری متعارف کوکی استفاده می‌کند. کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است، که معمولاً بر روی دیسک سخت و یا در مواردی بر روی حافظه موقت کامپیوتر شما از جانب سرویس دهنده نوشته می‌­شود. از آنجایی که کوکی­ها فاقد هر گونه داده­ای جهت اجرای فرامین و کدهای کامپیوتری است، ناقل ویروس­های کامپیوتری نبوده و لذا نمی­‌تواند کامپیوتر شخصی شما را آلوده سازد. همچنین کوکی به کار گرفته شده در این سایت، قابلیت کشف و ثبت نشانی پست الکترونیک شما را ندارد. در بخش لینک­های مرتبط تارنمای سازمان، تعدادی لینک فعال به تارنمای دیگر وجود دارد که متعلق به سازمان­های دیگر می‌­باشند. این تارنماها قوانین و کوکی­های مختص خودشان را دارند که ما پیشنهاد می­‌کنیم قبل از استفاده از این تارنماها آن را مطالعه نمایید.