امروز:

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معاون توسعه مدیریت و منابع

محمدمهدی انگالی دهنوی

مدرک و رشته تحصیلی:لیسانس زراعت و اصلاح نباتات
تلفن مستقیم:۳۱۵۹۱۰۲۶
پست الکترونیک:dehnavi@sjkob.ir
زیر مجموعه
معاونت توسعه مدیریت و منابع
تصویرنام و نام خانوادگیسمتتلفن مستقیمپست الکترونیک
عکسمسعود دشتی زادهسرپرست مدیریت امور اداری۳۱۵۹۱۰dashtizadeh@sjkob.ir
عکسبهزاد زارع‌عموئیذیحساب و مدیر امور مالی۳۱۵۹۱۰۵۱zareamoie@sjkob.ir
ستون #۱محسن هژبریانسرپرست مدیریت رفاه و پشتیبانی۳۱۵۹hozhabrian@sjkob.ir
عکسسرپرستسرپرست اداره امور حقوقی۳۱۵۹۱۰۵۵@
عکسصادق برزگررییس اداره امور پیمانها و قراردادها۳۱۵۹barzegar@sjkob.ir
عکسمحمود موحدزادهرییس اداره امور ایثارگران۳۱۵۹mvahed@sjkob.ir
عکسمهدی اعتمادیرییس گروه نوسازی و تحول اداری۳۱۵۹۱۰۲۷etemadi@sjkob.ir
شرح وظایف
معاون توسعه مدیریت و منابع

۱- راهبری،اجرا و نظارت بر برنامه های مربوط به تحول و نو سازی اداری در سازمان در چارچوب سیستم های مصوب

۲- تعیین سیاستها و خط مشی های مربوط به نحوه سازماندهی ساختار تشکیلاتی،بهبود فرایندها و روشهای انجام کار،جذب ونگهداری و بهسازی نیروی انسانی در سازمان در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه

۳-برنامه ریزی و نظارت جهت برآورد و تامین نیازهای آموزشی کارکنان

۴- انجام اقدامات مربوط به تنظیم،نگهداری و رسیدگی به حسابها در سازمان

۵- نظارت بر توزیع و هزینه کرد اعتبارات هزینه ای بین واحدهای مختلف بر اساس بودجه مصوب سازمان

۶- برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور اداره و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای آن

۷- انجام اقدامات لازم در جهت استیفاء و حل و فصل مسائل و منافع حقوقی سازمان از طریق طرح ،تعقیب و دفاع از دعاوی سازمان

۸-نظارت بر کلیه مناقصه ها و مزایده ها و معاملات سازمان

مدیر امور اداری

 ۱-     انجام اقدامات لازم جهت جذب وتامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی استان در چارچوب مجوزهای مربوطه با هماهنگی گروه نوسازی وتحول اداری.

۲-    انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان استان شامل ،ترفیعات،تغییرات طرح مسیر ارتقاء شغلی ،نقل وانتقال،مرخصی ….. در چارچوب ضوابط ومقررات مربوطه.

۳-    جمع آوری ،طبق بندی ،تجزیه وتحلیل آمار واطلاعات پرسنلی کلیه کارکنان شاغل.

۴-    انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دوره ای کارکنان سازمان وجمع بندی نتایج مربوطه و ارائه گرارشهای مرتبط به مراجع ذیربط.

۵-    دریافت ،ثبت ورهگیری تفکیک وتوزیع کلیه مکاتبات مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان.

۶-    ماشین نویشی کلیه مکاتبات اداری عادی ومحرمانه حسب ارجاع واحدهای مختلف.

مدیر امور مالی

۱- نظارت و مراقبت بر تنظیم حسابهای ماهانه و کنترل و ارسال آن به همراه اسناد و مدراک مربوطه به مراجع ذیصلاح و نیز نظارت بر حسن اجرای بودجه برنامه ای

۲- مراقبت در وصول درآمدها برابر مقررات و پرداخت مخارج در حدود اعتبارات مصوب با رعایت کامل قوانین

۳-تهیه صورت تفریغ بودجه مورد عمل ذیحسابی وارسال به مراجع مربوط

۴- بررسی قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرا

۵-راهنمایی لازم و کنترل کار حسابداران

۶-اجرای قرارها ودادنامه های صادره از دیوان محاسبات و سایر مراجع

۷-شرکت در جلسات کمیسون معاملات ،مزایده و هیات انتخاب مشاور و دیگر جلسات مربوط

مدیر امور رفاه و پشتیبانی

۱-انجام اقدامات لازم بمنظور تامین،تجهیز،نگهداری ،تعمیر واجاره ساختمانها ،تاسیسات وابنیه سازمان جهادکشاورزی استان درجهت بهبود فضاهای اداری.

۲- انجام اقدامات لازم در خصوص تامین ، تجهیز ،نصب و بهره برداری از ماشین آلات وتجهیزات مورد نیاز سازمان وپیگیری امور مربوطه.

۳-نظارت بر اداره انبارها و سازه های نگهداری اقلام وتجهیزات عمومی مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان وسایر واحدهای تابعه و وابسته .

۴-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تامین وارائه خدمات نقلیه وترابری مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی وپیگیری کلیه امور مربوط به خدمات خودرویی.

۵-اقدام در جهت نظافت وتامین بهداشت عمومی اماکن تحت پوشش.

۶-انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان وبرگزاری جلسات ،سمینارها،مراسم وغیره.

۷-انجام اقدامات مربوط به فروش و واگذاری اموال مازاد متعلق به سازمان،تنظیم اسناد ومدارک مزایده ومناقصات ،امور مربوط به کمیسیون معاملات وتشریفات مربوطه.

۸- انجام اقدامات لازم بمنظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان سازمان استان شامل( سهمیه های سفر های زیارتی، امکانات رقامتی وکمک های غیر نقدی و ….) وتوزیع آنها بر اساس ضوابط ومقررات مربوطه.

۹-نظارت بر امور تعاونی های کارکنان شامل(تعاونی مسکن،تعاونی مصرف ……) وانجام اقدامات لازم بمنظور تقویت وپشتیبانی آنان.

۱۰-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تجهیز،ساماندهی وتقویت خوابگاه ها واماکن اقامتی سازمان استان.

۱۱-برنامه ریزی وارائه خدمات مشاوره ،بهداشت حرفه ای ،مددکاری و … به کارکنان ،بازنشستگان، از کار افتادگان وسایر کارکنان سازمان.

۱۲- برنامه ریزی واجرای برنامه های تربیت بدنی شامل(آموزش،اردوهای ورزشی، مسابقات و …)

۱۳-انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بیمه درمانی کارکنان سازمان وپیگیری خدمات مربوطه از طریق نهادهای درمانی و توانبخشی.

رییس اداره امور حقوقی

۱-تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و شکایات کیفری

۲-شرکت در جلسات محاکم قضایی و دفاع از حقوق سازمان

۳-تهیه و تنظیم قراردادها

۴-مشاوره حقوقی و اظهار نظر حقوقی سازمان و واحدهای تابعه

۵-پیگیری تسجیل املاک سازمان

۶-شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف

۷-انجام امور دبیرخانه کمیسیون ماده ۳۳ نظارت بر طرحها

رییس اداره امور پیمانها و قراردادها

۱-پیگیری برگزاری مناقصات

۲-پیگیری تشکیل جلسات هیئت انتخاب مشاور

۳-دبیر کمیسیون معاملات سازمان و پیگیری مصوبات جلسات

۴-پیگیری انعقاد و ابلاغ قراردادها و پیمانها با مشاوران و پیمانکاران برنده

رییس اداره امور ایثارگران

۱- انجام و نظارت بر کلیه امور مربوط به ایثارگران

۲- صدور گواهی جبهه

۳- انجام امور مربوط به کسری خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران

رییس گروه نوسازی و تحول اداری

۱-     انجام بررسیهای لازم به منظور بهینه سازی ساختار،ترکیب وتوزیع نیروی انسانی وارائه پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وکمیسیون تحول اداری سازمان.

۲-    انجام اقدامات لازم درخصوص استقرار مدیریت فرآیندها ورفع نارسائیها ومشکلات مربوط به تجزیه وتحلیل سیستم ها وفرآیندهای انجام کار در سطح سازمان.

۳-    برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم در جهت تامین و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان سازمان در چارچوب سر فصل های تعیین شده.

۴-    انجام اقدامات لازم درجهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان وارائه الگوهای مناسب مدیریت کیفیت برای واحدهای مختلف.

۵-    برنامه ریزی،نظارت و راهبری طرح تکریم مردم وجلب رضایت ارباب رجوع در سطح سازمان.

۶-    انجام امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان وارائه برنامه جامع تحول اداری بر مبنای پیشنهادی دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری وبرآورد وپیشنهادبودجه واعتبارات لازم.

۷-    انجام مطالعات و بررسیهای لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری (موضوع تصویبنامه شماره ۲۲۹۱۰/ت   ۸۰۷۰ مورخ ۲/۳/۷۹ هیات محترم وزیران) در سطح سازمان و ارزیابی مستمر چگونگی وعملکرد چرخه وارائه راه حلهای اصلاحی.