معاون توسعه مدیریت و منابع
محمدمهدی انگالی دهنوی
مدرک و رشته تحصیلی: | لیسانس زراعت و اصلاح نباتات |
تلفن مستقیم: | ۳۱۵۹۱۰۲۶ |
پست الکترونیک: | dehnavi@sjkob.ir |
زیر مجموعه
معاونت توسعه مدیریت و منابع
تصویر | نام و نام خانوادگی | سمت | تلفن مستقیم | پست الکترونیک |
---|---|---|---|---|
عکس | مسعود دشتی زاده | سرپرست مدیریت امور اداری | ۳۱۵۹۱۰ | dashtizadeh@sjkob.ir |
عکس | بهزاد زارععموئی | ذیحساب و مدیر امور مالی | ۳۱۵۹۱۰۵۱ | zareamoie@sjkob.ir |
ستون #۱ | محسن هژبریان | سرپرست مدیریت رفاه و پشتیبانی | ۳۱۵۹ | hozhabrian@sjkob.ir |
عکس | سرپرست | سرپرست اداره امور حقوقی | ۳۱۵۹۱۰۵۵ | @ |
عکس | صادق برزگر | رییس اداره امور پیمانها و قراردادها | ۳۱۵۹ | barzegar@sjkob.ir |
عکس | محمود موحدزاده | رییس اداره امور ایثارگران | ۳۱۵۹ | mvahed@sjkob.ir |
عکس | مهدی اعتمادی | رییس گروه نوسازی و تحول اداری | ۳۱۵۹۱۰۲۷ | etemadi@sjkob.ir |
شرح وظایف
معاون توسعه مدیریت و منابع
۱- راهبری،اجرا و نظارت بر برنامه های مربوط به تحول و نو سازی اداری در سازمان در چارچوب سیستم های مصوب
۲- تعیین سیاستها و خط مشی های مربوط به نحوه سازماندهی ساختار تشکیلاتی،بهبود فرایندها و روشهای انجام کار،جذب ونگهداری و بهسازی نیروی انسانی در سازمان در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
۳-برنامه ریزی و نظارت جهت برآورد و تامین نیازهای آموزشی کارکنان
۴- انجام اقدامات مربوط به تنظیم،نگهداری و رسیدگی به حسابها در سازمان
۵- نظارت بر توزیع و هزینه کرد اعتبارات هزینه ای بین واحدهای مختلف بر اساس بودجه مصوب سازمان
۶- برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور اداره و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای آن
۷- انجام اقدامات لازم در جهت استیفاء و حل و فصل مسائل و منافع حقوقی سازمان از طریق طرح ،تعقیب و دفاع از دعاوی سازمان
۸-نظارت بر کلیه مناقصه ها و مزایده ها و معاملات سازمان
مدیر امور اداری
۱- انجام اقدامات لازم جهت جذب وتامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی استان در چارچوب مجوزهای مربوطه با هماهنگی گروه نوسازی وتحول اداری.
۲- انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان استان شامل ،ترفیعات،تغییرات طرح مسیر ارتقاء شغلی ،نقل وانتقال،مرخصی ….. در چارچوب ضوابط ومقررات مربوطه.
۳- جمع آوری ،طبق بندی ،تجزیه وتحلیل آمار واطلاعات پرسنلی کلیه کارکنان شاغل.
۴- انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دوره ای کارکنان سازمان وجمع بندی نتایج مربوطه و ارائه گرارشهای مرتبط به مراجع ذیربط.
۵- دریافت ،ثبت ورهگیری تفکیک وتوزیع کلیه مکاتبات مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان.
۶- ماشین نویشی کلیه مکاتبات اداری عادی ومحرمانه حسب ارجاع واحدهای مختلف.
مدیر امور مالی
۱- نظارت و مراقبت بر تنظیم حسابهای ماهانه و کنترل و ارسال آن به همراه اسناد و مدراک مربوطه به مراجع ذیصلاح و نیز نظارت بر حسن اجرای بودجه برنامه ای
۲- مراقبت در وصول درآمدها برابر مقررات و پرداخت مخارج در حدود اعتبارات مصوب با رعایت کامل قوانین
۳-تهیه صورت تفریغ بودجه مورد عمل ذیحسابی وارسال به مراجع مربوط
۴- بررسی قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرا
۵-راهنمایی لازم و کنترل کار حسابداران
۶-اجرای قرارها ودادنامه های صادره از دیوان محاسبات و سایر مراجع
۷-شرکت در جلسات کمیسون معاملات ،مزایده و هیات انتخاب مشاور و دیگر جلسات مربوط
مدیر امور رفاه و پشتیبانی
۱-انجام اقدامات لازم بمنظور تامین،تجهیز،نگهداری ،تعمیر واجاره ساختمانها ،تاسیسات وابنیه سازمان جهادکشاورزی استان درجهت بهبود فضاهای اداری.
۲- انجام اقدامات لازم در خصوص تامین ، تجهیز ،نصب و بهره برداری از ماشین آلات وتجهیزات مورد نیاز سازمان وپیگیری امور مربوطه.
۳-نظارت بر اداره انبارها و سازه های نگهداری اقلام وتجهیزات عمومی مربوط به سازمان جهادکشاورزی استان وسایر واحدهای تابعه و وابسته .
۴-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تامین وارائه خدمات نقلیه وترابری مورد نیاز سازمان جهادکشاورزی وپیگیری کلیه امور مربوط به خدمات خودرویی.
۵-اقدام در جهت نظافت وتامین بهداشت عمومی اماکن تحت پوشش.
۶-انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان وبرگزاری جلسات ،سمینارها،مراسم وغیره.
۷-انجام اقدامات مربوط به فروش و واگذاری اموال مازاد متعلق به سازمان،تنظیم اسناد ومدارک مزایده ومناقصات ،امور مربوط به کمیسیون معاملات وتشریفات مربوطه.
۸- انجام اقدامات لازم بمنظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان سازمان استان شامل( سهمیه های سفر های زیارتی، امکانات رقامتی وکمک های غیر نقدی و ….) وتوزیع آنها بر اساس ضوابط ومقررات مربوطه.
۹-نظارت بر امور تعاونی های کارکنان شامل(تعاونی مسکن،تعاونی مصرف ……) وانجام اقدامات لازم بمنظور تقویت وپشتیبانی آنان.
۱۰-برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم بمنظور تجهیز،ساماندهی وتقویت خوابگاه ها واماکن اقامتی سازمان استان.
۱۱-برنامه ریزی وارائه خدمات مشاوره ،بهداشت حرفه ای ،مددکاری و … به کارکنان ،بازنشستگان، از کار افتادگان وسایر کارکنان سازمان.
۱۲- برنامه ریزی واجرای برنامه های تربیت بدنی شامل(آموزش،اردوهای ورزشی، مسابقات و …)
۱۳-انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بیمه درمانی کارکنان سازمان وپیگیری خدمات مربوطه از طریق نهادهای درمانی و توانبخشی.
رییس اداره امور حقوقی
۱-تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و شکایات کیفری
۲-شرکت در جلسات محاکم قضایی و دفاع از حقوق سازمان
۳-تهیه و تنظیم قراردادها
۴-مشاوره حقوقی و اظهار نظر حقوقی سازمان و واحدهای تابعه
۵-پیگیری تسجیل املاک سازمان
۶-شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف
۷-انجام امور دبیرخانه کمیسیون ماده ۳۳ نظارت بر طرحها
رییس اداره امور پیمانها و قراردادها
۱-پیگیری برگزاری مناقصات
۲-پیگیری تشکیل جلسات هیئت انتخاب مشاور
۳-دبیر کمیسیون معاملات سازمان و پیگیری مصوبات جلسات
۴-پیگیری انعقاد و ابلاغ قراردادها و پیمانها با مشاوران و پیمانکاران برنده
رییس اداره امور ایثارگران
۱- انجام و نظارت بر کلیه امور مربوط به ایثارگران
۲- صدور گواهی جبهه
۳- انجام امور مربوط به کسری خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران
رییس گروه نوسازی و تحول اداری
۱- انجام بررسیهای لازم به منظور بهینه سازی ساختار،ترکیب وتوزیع نیروی انسانی وارائه پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وکمیسیون تحول اداری سازمان.
۲- انجام اقدامات لازم درخصوص استقرار مدیریت فرآیندها ورفع نارسائیها ومشکلات مربوط به تجزیه وتحلیل سیستم ها وفرآیندهای انجام کار در سطح سازمان.
۳- برنامه ریزی وانجام اقدامات لازم در جهت تامین و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان سازمان در چارچوب سر فصل های تعیین شده.
۴- انجام اقدامات لازم درجهت استقرار مدیریت کیفیت در سازمان وارائه الگوهای مناسب مدیریت کیفیت برای واحدهای مختلف.
۵- برنامه ریزی،نظارت و راهبری طرح تکریم مردم وجلب رضایت ارباب رجوع در سطح سازمان.
۶- انجام امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان وارائه برنامه جامع تحول اداری بر مبنای پیشنهادی دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری وبرآورد وپیشنهادبودجه واعتبارات لازم.
۷- انجام مطالعات و بررسیهای لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری (موضوع تصویبنامه شماره ۲۲۹۱۰/ت ۸۰۷۰ مورخ ۲/۳/۷۹ هیات محترم وزیران) در سطح سازمان و ارزیابی مستمر چگونگی وعملکرد چرخه وارائه راه حلهای اصلاحی.