امروز:

جمعه, ۰۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استاندار بوشهر بر توسعه طرح های آبزی پروری با مشارکت مردم تاکید کرد

احمد محمدی زاده در همایش توسعه آبزی پروری خودمعیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی در تنگستان اظهار داشت: محور این همایش، مردم هستند و برپایی این برنامه در راستای تحقق عملی شعار سال است.

استاندار بوشهر به اولویت های اقتصادی سال ۱۴۰۳ در استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: امسال در حوزه اقتصادی، علاوه بر طرح‌های روتین گذشته، بر روی پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی تمرکز داریم.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه همایش‌ها روستا محورتر می شوند خاطر نشان کرد: در واقع، تجربه موفق سال گذشته، در برخی حوزه ها را اکنون در قالب همایش برگزار کرده ایم و در ادامه نیز در روستاها متمرکز می شویم.

وی با اشاره به موفقیت های طرح های آزمایشی پرورش ماهی در قفس در استان تاکید کرد: پرورش ماهی در قفس چهار لایه دارد که پرورش در نقاط ساحلی، کم عمق، عمق متوسط و عمق بالا در آب‌های استان انجام می شود.

وی با تاکید بر اهمیت طرح های اقتصادی مردم‌محور تصریح کرد: از مزایای طرح‌های اقتصادی مردم محور، این است که هر شخصی با توان و ظرفیت مالی متفاوت می تواند سرمایه گذاری کند و سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ، در این عرصه ها فعال می شوند.

بر اساس این گزارش، همایش توسعه آبزی پروری خودمعیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی با حضور استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار، فرمانداران شهرستان های ساحلی و دهیاران و مدیران دانش بنیان و مدیران شیلات و دامپزشکی و سایر مدیران و کارشناسان و فعالان اقتصادی مرتبط در تنگستان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *