امروز:

جمعه, ۰۸ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

“۳۵ برنامه تلویزیون اینترنتی شبکه برکت ” در سال ۱۴۰۳عملیاتی میگردد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر گفت:"۳۵ برنامه تلویزیون اینترنتی شبکه برکت " در سال ۱۴۰۳باهدف افزایش ضریب نفوذ دانش در بین بهره برداران عملیاتی میگردد

مرشدی گفت:رویکرد تلویزیون اینترنتی شبکه برکت، تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی ترویجی با محوریت کارشناسان، مروجین و بهره برداران است.

وی اظهار داشت: هدف اصلی این شبکه ارتقاء سطح دانش و آگاهی کلیه بهره برداران بخش کشاورزی با استفاده از پتانسیل محققین مراکز تحقیقات و مروجین پهنه‌های کشاورزی در جهت افزایش تولید و امنیت غذایی و جهش تولید میباشد.

مدیر هماهنگی ترویج گفت:کشاورزان با استفاده از شبکه اینترنتی برکت دیگر نیازی نیست با مروج و محقق در ارتباط مستقیم باشند و به راحتی از طریق این فضا و دریافت اطلاعات لازم مشکلات و مسائل کشاورزی خود را رفع می‌کنند.ضمن اینکه استفاده ازاین فضا موجب کاهش هزینه در رفت و آمد مخاطبان وهمچنین هزینه های برگزار کنندکان کلاس ها ودوره های آموزشی می گردد.

مرشدی افزود:در سال ۱۴۰۲ ،تعداد ۲۹ عنوان آموزشی متناسب با فصل زراعی در شبکه برکت ۱۲ استان بوشهر اجرا گردید که پیش بینی می شود در سال جاری به ۳۵ برنامه افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *