امروز:

جمعه, ۰۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اولین تور رسانه‌ای استان بوشهر در شهرستان تنگستان برگزار شد

مدیر امور اراضی استان بوشهر از برگزاری اولین تور رسانه‌ای در هفته جهاد کشاورزی و روز راهیان پیشرفت سال 1403 در این مدیریت خبر داد.

احمد مشایخی گفت: اولین تور رسانه‌ای‌ مدیریت امور اراضی جهت بررسی میزان پیشرفت فیزیکی طرح پرورش جلبک در شهرستان تنگستان با حضور اصحاب رسانه به صورت بازدید میدانی برگزار شد.
احمد مشایخی مدیر امور اراضی استان اظهار کرد: هدف از صدور مجوز برای طرح های تغییر کاربری برحسب ضرورت به بهره برداری رسیدن به موقع طرح توسط سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال می باشد که خوشبختانه این طرح پرورش جلبک با مساحت ۲۵ هزار و ۷۵ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و با اجرای کامل به بهره برداری رسیده است و موجب ایجاد اشتغال مستقیم برای چهار نفر و هفت نفر غیر مستقیم شده است.
مشایخی تصریح کرد: برای ما آنچه که اهمیت دارد مجوز دادن به طرح هایی است که جزء اراضی درجه یک و دو نباشند و همچنین در سطح استان اثربخشی لازم را داشته یاشند که این طرح نیز از جمله طرح های موثر و مورد نیاز استان می باشد. پرورش جلبک از جمله طرح های دارای مزایا و اثربخشی در بحث مواد غذایی، سلامت و دارو است که دارای پروتئین زیادی است و به نقل از مجری طرح قابل جایگزینی گوشت نیز می تواند باشد و با توجه به بازده اقتصادی بالای این طرح نیز براساس شعار جهش تولید با مشارکت مردم بسیار کارآمد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *