امروز:

جمعه, ۰۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۲ تغییر کاربری غیرمجاز در بوشهر قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر از قلع و قمع ۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی این شهرستان خبر داد.

محمود کیهان اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای دستور مقام محترم قضائی ۲ تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان بوشهر قلع و قمع شد.

وی اضافه کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای دستور مقام محترم قضائی تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بوشهر قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاربری‌های غیرمجاز ۸.۵ هکتار از اراضی کشاورزی واقع در روستای دویره و ۱.۵ هکتار اراضی کشاورزی واقع در روستای چاه‌کوتاه این شهرستان به حالت اولیه و به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

کیهان گفت: فعالیت اکیپ‌های گشت تغییر کاربری اراضی کشاورزی این مدیریت همچنان به صورت روزانه و مستمر ادامه دارد، ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می‌کند و بهتر است مردم از خرد کردن و قطعه بندی اراضی زراعی و تبدیل آن خانه باغ بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *