امروز:

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزیدگان بخش کشاورزی معرفی می گردند

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر: انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش کشاورزي از سالجاری بصورت سامانه ای انجام می شود.

شهریار مرشدی گفت: شناسایی ، انتخاب ، معرفی و ثبت نام داوطلبان در سامانه ویژه برگزیدگان بخش کشاورزی در ساماته (ModelFarmers.iate.ir) انجام میشود.

مرشدی اظهار داشت: با عنایت به اینکه مقرر است در سال جاری مراحل شناسایی ، انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش کشاورزی در سامانه ویژه (ModelFarmers.iate.ir) صورت پذیرد می بایست کلیه شهرستانها و بخشهای اجرایی با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود اطلاع رسانی لازم را به بهره برداران واجدالشرایط معمول و بسترهای لازم را برای ثبت نام افراد هدف در سامانه مذکور فراهم نمایند.

وی ازجمله مهم‌ترین‌اهداف‌شناسایی‌،انتخاب‌و‌معرفی‌برگزیدگان‌بخش‌کشاورزی‌ بیان داشت: توسعه نظام نخبگانی در حوزه بهره برداران و فعالین بخش کشاورزی در کشور؛ هویت بخشی و ارتقاء جایگاه حرفه ای و اجتماعی فعالین بخش کشاورزی در جامعه؛ ایجاد انگیزه و رقابت سالم در میان بهره برداران و فعالین بخش کشاورزی؛ معرفی الگوهای عینی از میان برگزیدگان بخش کشاورزی برای توسعه سرمایه های اجتماعی و کشاورزی دانش بنیان، نوآور و بهره ور؛ استفاده از ظرفیتهای خبرگان کشاورزی در ترویج سیاستها و اولویتهای وزارت جهاد کشاورزی؛ جلب توجه و حمایت تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور از برگزیدگان بخش کشاورزی؛ شناسایی، تجلیل و قدردانی از بهره برداران و فعالین خالق،مشارکت جو و با انگیزه بخش کشاورزی می باشد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان در پایان اظهار داشت: فعالیت کلیه شهرستانها و بخشها در این زمینه بصورت آنلاین توسط این مدیریت و دبیرخانه مربوطه پایش و بعنوان یکی از شاخصهای رتبه بندی نهایی مد نظر قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *