امروز:

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

افتتاح و اجرای ۱۰۴ پروژه‌ بخش کشاورزی استان بوشهر در دهه فجر

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 104 طرح و پروژه با اعتبار بیش از سه هزار و ۷۷ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

نوذر منفرد اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۱۰۴ پروژه با اعتبار بیش از سه هزار و ۷۷ میلیارد تومان در حوزه آب و خاک، دام و طیور، صنایع کشاورزی، باغبانی، منابع طبیعی، شیلات، امور عشایر و شهرک‌های کشاورزی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح ۸۱ طرح و پروژه حوزه کشاورزی در استان بوشهر خواهیم بود، افزود: شبکه آبیاری نوین آبپخش در شهرستان دشتستان با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان، پرورش مرغ مادر گوشتی در گناوه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان و شهرک گلخانه‌ای شهرستان دشتی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان از جمله این طرح‌ها است.

 منفرد همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر خبر داد و ابراز داشت: احداث شهرک دامپروری دشتستان با ظرفیت ۴۷ هکتار و با مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و دو طرح مرغداری تخم‌گذار در دشتستان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان  و توسعه واحد جوجه‌کشی در گناوه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از شاخص‌ترین این طرح‌ها است.

وی عنوان کرد: امید است با بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها که زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد، شاهد کاهش نرخ بیکاری و رونق بخش کشاورزی استان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *