امروز:

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشکلی برای تأمین گوشت و مرغ شب عید و ماه رمضان وجود ندارد

استاندار بوشهر روند جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان را مطلوب دانست و از تولید و توزیع گوشت مرغ ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در بررسی فعالیت‌های جهاد کشاورزی استان بوشهر با تأکید بر توجه به فروش املاک غیرقابل استفاده اظهار داشت: درآمد فروش اموال مازاد مشمول مولدسازی صرف تکمیل فعالیت‌های عمرانی و بهره‌برداری از این طرح‌ها شود.

وی با بیان اینکه در ساخت مسکن کارکنان جهاد کشاورزی استان بوشهر اقدامات درخور تحسین انجام شده است، گفت: توجه به رفاه و حل مشکلات کارکنان ادارات یکی از اولویت‌ها است که در این راستا تأمین مسکن کارکنان باید مورد توجه قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر بروز رسانی آمار سطح کشاورزی و تولید محصولات را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: پیگیری اخذ کد شناسه کشاورزی برای ارتقای سلامت محصولات در عرضه به بازارهای داخلی و خارجی ضروری است.

محمدی‌زاده اصلاح و نوسازی باغات نخیلات را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اجرایی شدن طرح الگوی کشت و کشت جایگزین یکی از اولویت‌ها در عرصه برنامه‌های جهاد کشاورزی است و در این راستا جایگزین کردن محصولات کم‌آب‌بر، کم‌هزینه و پرفروش امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در بخش دام و طیور اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: بیشترین جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها در سه ماه گذشته انجام شده که تولیدات آنها در ماه مبارک رمضان و عید نوروز وارد بازار می‌شود.

استاندار بوشهر از عرضه ۴ هزار تن گوشت مرغ از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: صنعتی شدن فعالیت‌های دامداری‌های استان بوشهر یک ضرورت است و برای تولید تخم مرغ با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم باید اقدامات مقتضی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *