امروز:

شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

من فرزند انقلاب و ایرانم

مرتضی بحرانی عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها دیدبان و نظاره گر بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت کشور بشمار می‌آیند.

وی در ادامه افزود: رسانه ها امروز به عنوان معاون چهارم سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر می‌توانند در راستای توسعه و پیشرفت استان با ما همکاری کنند.

سرپرست جهادکشاورزی استان بوشهر در خصوص اهمیت رسانه ها گفت: امروز رسانه به عنوان ابزاری قدرتمند در جامعه شناخته شده است و ما تقاضا داریم برای رسیدن به قله های موفقیت درکنار ما باشند و ضعف های ما را گوش زد و همچنین نقاط قوت را به اطلاع مردم برسانند.

بحرانی در پاسخ یکی از خبرنگاران به اینکه آیا منصوب شده دولت روحانی است یا خیر بیان داشت: بنده در تاریخ ۱ اردیبهشت سال نود در دولت آقای احمدی نژاد و در دوران استانداری اقای جهانبخش به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر معرفی شده ام.

وی ادامه داد: پس از انتصاب بنده به عنوان مدیرکل در این منصب دو دولت و چندین استاندار تغییر کرد اما به دلیل اینکه کار ما یک کاربسیار تخصصی بود و با لطف خدا و سخت کوشی همکارانم توانسته بودیم در حوزه تخصصی خود موفق عمل کنیم نظر بزرگان استان و سازمان بر این شد که در آن منصب بمانیم. پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم با جابجایی های ملی که صورت گرفت فرد جدیدی جایگزین بنده شد و بعد از آن مجدد به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شده ام.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که موضع سیاسی شما چیست افزود: من اعتقادی به اصلاح طلب اصولگرایی ندارم چون معتقدم اصل مردم و انقلاب و ایران است و ما برای موفقیت و سربلندی آنها است که تلاش میکنیم.

وی ادامه داد: بنده زندگی‌ام را مدعوین انقلاب هستم چراکه در این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که من رشد کردم، تحصیل کرده و مدیر شدم و به همین خاطر خودم را بیشتر یک انقلابی میدانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *