امروز:

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی طرح مرغ مادر در اراضی واگذاری در شهرستان گناوه

مدیر امور اراضی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی طرح مرغ مادر در شهرستان گناوه خبر داد.

احمد مشایخی گفت: طرح مرغ مادر در اراضی واگذاری در شهرستان گناوه که در سال ۱۴۰۱ براساس موافقت کمیسیون طرح های کشاورزی واگذار شده است به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسیده است.

مشایخی با اشاره به مهم بودن این طرح براساس نیاز استان ادامه داد: این طرح که به مساحت ۴۰ هزار مترمربع می باشد برای اجرای ۵۰ هزار قطعه ای مرغ مادر می باشد که تاکنون برای این طرح صد و ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است که ۵۵ میلیارد تومان آن از تسهیلات بانکی بوده و برای ۳۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

مشایخی همچنین تصریح کرد: این طرح از نوع طرح های اولویت دار با این ظرفیت تولید ۵۰ هزار قطعه ای مرغ مادر می باشد. با توجه به اینکه سرمایه گذار دارای واحد جوجه کشی نیز می باشد با بهره برداری این واحد مرغ مادر چرخه تولید مرغ در استان تکمیل می گردد.

وی افزود: با توجه به تلاش و همت مجری طرح و میزان پیشرفت فیزیکی و براساس برنامه زمانبندی امید است که تا ۱۳ بهمن سال جاری این طرح به پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و بهره برداری برسد.

در ادامه مشایخی اشاره داشت: با توجه به حضور فعال زنان در حوزه اقتصاد، اراضی واگذاری به خانمی در این شهرستان واگذار شده است که خوشبختانه با همکاری و همیاری و تلاش خانوادگی در این خصوص موجبات شکوفایی اقتصاد استان مهیا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *