امروز:

شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۱۹۸ هزار هکتار اراضی غیر ملی در استان بوشهر تثبیت شد

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تاکنون در استان بوشهر بیش از ۱۹۸ هزار هکتار اراضی غیر ملی تثبیت شده است.

احمد مشایخی در روز پایانی دوره آموزشی ساماندهی، GIS، تفسیر عکس‌های هوایی و رفع تداخلات اراضی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه امور اراضی یکی از ابزارهای لازم و مهم برای ارتقای سطح دانش همکاران به ویژه در زمینه قوانین و مقررات و شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با حوزه امور اراضی است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: در این دوره آموزشی به قوانین مرتبط با تهیه نقشه اجرای مقررات امور اراضی شامل مقررات اصلاحات ارضی، خالصه و اراضی بایر، مبانی اصولی و کاربردی GIS در اجرای رفع تداخلات و جایگاه تفسیر عکس‌های هوایی در رفع تداخلات اشاره شد.

وی افزود: تاکنون در استان بوشهر بیش از ۱۹۸ هزار هکتار اراضی غیر ملی تثبیت و به‌منظور اصلاح سوابق و نقشه‌ها و اقدام در جهت تشکیل پرونده برای مالکین اراضی کشاورزی برای صدور اسناد تک برگ ابلاغ شده است.

مشایخی ضمن اشاره به مسئولیت مهم رؤسای امور اراضی در دبیرخانه و کارگروه رفع تداخلات شهرستان و تسریع در اجرای رفع تداخلات پلاک‌های مشمول باقی‌مانده، خاطرنشان کرد: به پاس قدردانی از زحمات همکاران شهرستان‌های تابعه استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد لوح تقدیری از طرف مدیرکل اداره مهندسی و حدنگاری سازمان امور اراضی کشور تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *